گوشی تاشو مدرن؟ خاطره بازی با طعم آبنبات !

تاشوی مدرن؛ خاطره بازی با طعم آبنبات
ماتیلدا » این بار شرکت ال جی دست به کار خلاقانه ای زده تا مشتریان خود را بیشتر کند قرار هست شرکت ال جی در سال ۲۰۱۵ موبایلی متفاوت را روانه بازار کند . گوشی تاشو مدرن؟

شرکت کره‌ای ال جی در سال ۲۰۱۵ دست به یک اقدام هوشمندانه و البته جسورانه زده و قصد دارد در سال ۲۰۱۵ یک گوشی تاشو مربوط به یک دهه قبل را روانه بازار کند..

ال جی با توجه به میل ذاتی کاربران به تنوع در محصولات و دلزدگی برخی از آنها از گوشی‌های صفحه لمسی، یک گوشی تاشو لوکس را برای آن دسته از کاربرانی که علاقه‌ای به گذاشتن یک گوشی بزرگ در جیب خود ندارند معرفی کرده است.

 

امروزه در اکثر گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار بیشتر روی بعد فن آوری و قابلیت‌های آنها توجه شده و به جز چند مدل معدود که وجه لوکس بودن کار را نیز حفظ کرده‌اند بقیه مدلها چندان لوکس به نظر نمی‌رسند. شرکت ال جی با پی بردن به این موضوع تمام امکانات و قابلیت‌های اندروید را در یک گوشی لوکس گنجانده و مدل “جنتل” را معرفی کرده است.

این گوشی از اندروید لالی پاپ ۵٫۱ بهره می‌برد که آن را در میان یک درصد گوشی‌های موجود در بازار که آخرین نسخه اندروید را دریافت کرده‌اند قرار می‌دهد. ارزش سیستم عامل این گوشی زمانی مشخص می‌شود که بدانید گوشی پرچمداری همچون سامسونگ گلکسی اس ۶ همچنان از لالی پاپ ۵ بهره می‌برد.

 

براساس آمار گوگل تنها ۱۱٫۶ درصد گوشیهای اندرویدی نسخه ۵ لالی پاپ را دریافت کرده اند و بخش عمده‌ای از دستگاههای اندرویدی (۳۹٫۲ درصد) از اندروید ۴٫۴ کیت کت برخوردارند.

حتما بخوانید  ساعتی هوشمند و لوکس

این گوشی از یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱٫۱ گیگاهرتزی، یک نمایشگر ۳٫۲ اینچی IPS با وضوح ۱۸۰ پیکسل در هر اینچ، رم یک گیگابایتی، چهار گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۳٫۲ مگاپیکسل و یک باتری ۱۷۰۰ میلی آمپر برخوردار است.

 

اگر بخواهیم منصفانه به این گوشی بنگریم باید گفت که ال جی جنتل فاقد یک پردازشگر خارق العاده یا نمایشگر بی نهایت شفاف است اما در عوض طراحی کلاسیک لوکس و اندروید لالی پاپ ۵٫۱ دارد.

ال‌جی الکترونیکس »

ال‌جی الکترونیکس، (به انگلیسی: LG Electronics) شرکت الکترونیکی کره‌ای و چندملیتی است، که بعنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می‌شود.

ریشه‌های تأسیس این شرکت به سال ۱۹۵۸ و راه‌اندازی شرکت گلداستار بازمی‌گردد. ال‌جی الکترونیکس هم‌اکنون از شرکت‌های تابعه کمپانی ال‌جی گروپ می‌باشد و در عمل بخش صنایع الکترونیکی این گروه کره‌ای به‌شمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد.

»گردآوری کننده ماتیلدا »

منابع » اخبار تکنولوژی – بهار»بیتوته » ویکی پدیا »

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید