چرا همسرم نسبت به آمیزش جنسی سرد است ؟

1422879716-55597-1

در این جا به بررسی سر مزاجی زنان در رابطه جنسی و این که چرا برخی زنان در آمیزش جنسی از خود بی رغبتی نشان می دهند ، بخوانید جزئیات کامل درباره این که چرا همسرم نسبت به آمیزش جنسی سرد است ؟ .

علت بی رغبتی برخی زنان نسبت به آمیزش جنسی چیست؟
گاهی هم بی رغبتی زنان، فقط روانی است و به خاطر تمرکز روی یک مسئله کاری یا مشکلی در زندگی است، که در این صورت با تحریک و معاشقه به شکل های مختلف و مهیج مشکل حل می شود. اگر چه از رابطه ی جنسی، زوجین هر دو لذت می برند، اما برخی از ویژگیهای خاص، التذاذ (لذت بردن) از رابطه جنسی زنان را کمتر از مردان کرده که با عدم مراعات های لازم، این تفاوتها می تواند مشکلات ناراحت کننده ای ایجاد کند.

 

خسته شدن زودتر زنان نسبت به مردان، یکی از ویژگی هایی است که کمتر مد نظر قرار دارد و کم توجهی به همین مسئله موجب سوء تفاهم بین زوجین می شود. وقتی چند شب پشت سر هم رابطه ی جنسی با کیفیت خوب و زمان بر برگزار شود، بعد از مدتی پدید آمدن مشکلاتی مثل عصبی شدن و زود رنجی، بهانه گیری و … از سوی بانو طبیعی است. این امر باعث بی رغبتی و فرار زن از آمیزش جنسی با شوهر شود.

 

بانویی در مشاوره اذعان می کرد که: من و همسرم هر وقت با هم رابطه ی خیلی خوبی داشته باشیم بعد از چند شب چشم می خوریم!!
آن چیزی که از نظر این خانم چشم زخم محسوب می شود، در حقیقت یک سیکل طبیعی جسمی و روانی است که در زندگی آنها اتفاق می افتد. این مشکل می تواند با گذشت چند شب استراحت و بی توجهی به امور جنسی برطرف شود.
در واقع این مشکل برای کسانی پیش می آید که رابطه جنسی  آنها از یک نظم زمانی خاصی مثل همان الگوی شب جمعه که خیلی ها به آن پایبندند، برخوردار نیست. البته لازم نیست برای جلوگیری از این مشکل رابطه را به یک شب در هفته محدود کرد اما بهتر است بیش از سه شب پشت سر هم نباشد. گاهی هم بی رغبتی زنان، فقط روانی است و به خاطر تمرکز روی یک مسئله کاری یا مشکلی در زندگی است، که در این صورت با تحریک و معاشقه به شکل های مختلف و مهیج مشکل حل می شود.

 

گاهی بی رغبتی زنان، فقط روانی است و به خاطر تمرکز روی مشکلی در زندگی است

 

داشتن الگوی مناسب برای رابطه جنسی
در حقیقت یک الگوی مناسب برای داشتن یک رابطه ی ایده آل بین زوجین در خارج از زندگی شما وجود ندارد. الگوی زناشویی شما همان چیزی است که خودتان میل دارید. کسی نمی تواند برای زندگی زناشویی شما نسخه بپیچد اما خودتان هم باید به این تفاوتها و ویژگی های یکدیگر توجه کنید تا بهتر بتوانید همدیگر را ارضاء کنید.

حتما بخوانید  عکس جدید آلبوم پریناز ایزدیار آذر ماه

 

لذت جنسی را مردانه نکنید
همه زنان در همه ی مواقع مانند هم نیستند. سن و سال، نوع رابطه، میزان مهارت ارتباطی زوجین و شهوت و… در کمیت رابطه ی جنسی و دوامش تاثیر گذار است. اما در هر حال هر کاری برای زنان، زودتر خسته کننده می شود. و آستانه ی تحمل زنان پایین تر است. البته این مسئله از لحاظ جسمی هم قابل توجیه است. زنان به لحاظ جسمی هم از تکرار آمیزش در چند شب پشت سر هم آزار می بینند در حالیکه این امر برای مردان فقط لذت دارد. ملاعبه ها معمولا برای زنان دردهایی به همراه دارد که لازم است بعد از آن، مدتی برای استراحت صرف شود تا در رابطه ی آتی، زن هم مانند مرد از رابطه، لذت کافی را ببرد نه اینکه فقط درد و زحمت احساس کند.
گاهی بی رغبتی زنان، فقط روانی است
گفتنی است گاهی اضطراب، ترشحات هورمونی و نیازهای خاص جسمی بعضی مردان به گونه ای است که برای ایشان نوعی ولع و میل جنسی بیشتری را ایجاد می کند که نباید سرکوب شود و فقط باید از طریق ارضای جنسی از سمت همسر به خوبی پاسخ داده شود ، لذا گاهی آمیزش های مکرر در شبهای متوالی لازم می شود اما حال زن نیز باید در نظر گرفته شود نهایتا می توان گفت چنانچه بعضی اوقات لازم شد چنین رویه ای در پیش گرفته شود بهتر است در هر شب، روش متفاوتی را در بازی و نوع رابطه جنسی داشته باشید تا برای خانم هم آزار دهنده نباشد.
البته گاهی هم بی رغبتی زنان، فقط روانی است و به خاطر تمرکز روی یک مسئله کاری یا مشکلی در زندگی است، که در این صورت با تحریک و معاشقه  به شکل های مختلف و مهیج مشکل حل می شود. در هر حال لازم است که هر دو طرف به جای بهانه گیری و قهر، با هم رو راست  بوده و با صراحت گفتگو کنند و سعی کنند بهترین راهها را برای مراعات حال یکدیگر در پیش بگیرند.

 

چرا همسرم نسبت به آمیزش جنسی سرد است ؟

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید