پارک آبی آفاموسا کوالالامپور

پارک آبی آفاموسا یکی از مشهورترین پارک های آبی جهان است که دارای وسعت بسیار زیاد بوده و از امکانات خاصی برخوردار است که تفریح در آن هیجان خاصی دارد. توصیه می کنیم برای استفاده از این پارک یک روز کامل وقت بگذارید

پارک آبی آفاموسا که حدود ۵۲۶ هکتار وسعت دارد، یکی از بزرگترین پارک های آبی جهان است که در آن انواع ورزش ها و بازی های آبی را می توانید تجربه کنید. انواع بازی های آبی در کنار سوار کاری تجربه ی جالبی است که می توانید در این پارک داشته باشید. بالن سواری از دیگر امکانات این پارک زیباست. می توانید بر بالن سوار شوید و از مناظر اطراف دیدن کنید و تمام کوالالامپور را زیر پای خود مشاهده کنید.

ساحل مصنوعی زیبایی برای پارک تدارک دیده اند که می توانید به سان دریا و ساحل واقعی در آن از بازی های ساحلی لذت ببرید. از جمله بازی های مخصوص این بخش می توان به استخر موج ، آبشار ، دریاچه قایق رانی اشاره کرد. از طرفی می توانید بازی تیرو کمان را هم در این محل تجربه کنید.

دو رستوران مشهور در این پارک واقع است که یکی در کنار تپه ی زیبا و دیگری در کنار دریاچه است که انواع خوراک ها را می توانید در آن سفارش دهید. برای میل کردن فست فود هم می توانید به غرفه های مربوطه سر بزنید.

حتما بخوانید  با بقعه امامزاده حیدر (ع) در بهبهان آشنا شوید

توریست ها می توانند از مجموعه در کنار هتلی که به مجموعه ارتباط دارد برای یک تفریح عالی برنامه ریزی کنند. توریست های زیادی هر ساله به این منطقه آمده و با خاطرات خوب از آفا موسا به خانه هایشان بر می گردند

1350633474-1406862254

banner-1

main2

photos00

VM-700x400

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید