ویتامین D برای پیشگیری از سرطان سینه مفید است

 

بر اساس پژوهش‏های محققان بیمارستان سنت جورج آمریکا بر روی  39زن مبتلا به سرطان سینه و حامل این ژن و نیز  427زن سالم، زنانی که به سرطان سینه مبتلا بودند به طور چشمگیری حامل نوع خاص ژن شکستن ویتامین بودند و زنان سالم هیچ کدام از این ژن را نداشتند.

ویتامین D برای پیشگیری از سرطان سینه مفید است

  • بر اساس پژوهش‏های محققان بیمارستان سنت جورج آمریکا بر روی  ۳۹زن مبتلا به سرطان سینه و حامل این ژن و نیز  ۴۲۷زن سالم، زنانی که به سرطان سینه مبتلا بودند به طور چشمگیری حامل نوع خاص ژن شکستن ویتامین بودند و زنان سالم هیچ کدام از این ژن را نداشتند.

ویتامین  D از بروز سرطان سینه جلوگیری می‏کند و نبود آن ممکن است موجب بروز بیماری سرطان سینه در زنان شود.
مطالعات جدید نشان می‏دهد ویتامین  Dاز بروز سرطان سینه جلوگیری می‏کند و نبود آن ممکن است موجب بروز بیماری سرطان سینه در زنان شود.
بر اساس تحقیقات مزبور زنانی که نوع خاص ژن مربوط به شکستن مولکولهای این ویتامین را دارند، دو برابر بیشتر در خطر ابتلا به سرطان سینه قرار دارند.
بر اساس پژوهش‏های محققان بیمارستان سنت جورج آمریکا بر روی  ۳۹زن مبتلا به سرطان سینه و حامل این ژن و نیز  ۴۲۷زن سالم، زنانی که به سرطان سینه مبتلا بودند به طور چشمگیری حامل نوع خاص ژن شکستن ویتامین بودند و زنان سالم هیچ کدام از این ژن را نداشتند.
 همچنین در زنان حامل این ژن در صورت ابتلا به سرطان، پیشرفت بیماری سریعتر خواهد بود.
حتما بخوانید  خطرات وحشتناک خوابیدن با آرایش
اشتراک:


نظر خود را بیان کنید