هتل Sea Light کوش آداسی

اگر می خواهید یک هتل خوب با امکانات عالی برای تفریح خود و فرزندانتان رزرو کنید خوب است که در کوش اداسی به دنبال یک هتل ساحلی و البته ۵ ستاره باشید. از میان هتل ها هتل هایی هستند که دارای تفریح گاه اختصاصی نیز هستند.

هتل و تفریحگاه سی لایت یکی از بهترین هتل های معروف در کوش آداسی است که دارای موقعیت، شرایط و خدمات عالی است. سی لایت که به عنوان یک مرکز تاپ ۵ ستاره شناخته می شود، یکی از بهترین مکان ها در کنار ساحل دریای اژه است. منظره دریا از اتاق های هتل بسیار زیباست. سی لایت دارای محیطی سر شار از درختان و باغ هایی است که عصر ها می توانید با عزیزان خود در آن جا قدم بزنید. این هتل ۶ طبقه جمعا ۲۸۰ اتاق دارد. از جمله ویژگی های اصلی این هتل وجود حمام فنلاندی است که در کمتر جایی دیده می شود. هتل سی لایت از جاذبه های تاریخی کوش آداسی فاصله چندانی ندارد برای نمونه می توانید با طی ۷۵ کیلومتر به ازمیر برسید و از جاذبه هایش دیدن کنید. حتی می توانید با طی ۲۰ کیلومتر به شهر تاریخی افسوس سری بزنید و با کمتر از ۵ دقیقه رانندگی به خود کوش اداسی برسید.

هتل دارای اتاق های ویژه ای است که می توان از جمله آن ها به اتاق و امکانات برای معلولین – اتاق های خانوادگی اشاره داشت.

حتما بخوانید  خانه بامبو در بالی

برای کودکان، امکانات بازی و تفریح نظیر زمین بازی کودکان و اتاق بازیهای کامپیوتری  نیز فراهم است. برای اینکه کودک و نوزادتان مانع تفریحتان نشوند می توانید از سرویس نگهداری اطفال هتل بهره مند شوید.

از جمله خدمات سلامت هتل می توان به ماساژ – جکوزی – استخر روباز – سونا – مرکز سلامت و آبگرم – شیرجه – حمام ترکی – استخر سر پوشیده اشاره کرد.  همچنین علاقمندان به ورزش هم می توانند از امکانات ورزشی تنیس – مرکز بدنسازی – بیلیارد – بولینگ استفاده کنند.

از دیگر خدمات هتل می توان به خانه داری – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه  اشاره داشت.

اتاق جلسه ی هتل دارای بهترین امکانات است به طوری که می توانید یک جلسه ی عالی را در آن طرح ریزی کنید و از پذیرایی ناب در هتل بهره مند شوید. از فروشگاه های هتل هم دیدن کنید و سوغاتی و یادگاری هایتان را از آن جا خریداری کنید

17768084 17767903 17767655 16602269 16602158 16599325 16599520

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید