هتل تاج ریزورتس هند

هتل تاج ریزورتس هند یکی از هتل های معروف در آگرای هند است که دارای رتبه ی ۴ ستاره می باشد و به جاذبه های گردشگری شهر بسیار نزدیک می باشد. هتل دارای امکانات فوق العاده است که از جمله آن ها می توان به سوئیت مخصوص عروس و داماد اشاره کرد.

هتل تفریحی ۴ ستاره تاج ریزورتس واقع در اگرا هند به صورت شبانه روزی وباخدمات ویژه وامکانات استاندارد پذیرای شما مهمانان عزیز می باشد.این هتل در در فاصله ۵۰۰متری تا بنای تاریخی تاج محل و مقر ارزشمند یونسکو قرار گرفته است.و دارای اتاقهای تمیز وبدون سیگار می باشد. اتاقها به   سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با گیرنده ماهواره، یخچال و حمام شخصی دوش دار و مجهز به تلفن و وسایل بهداشتی مجهز می باشند. اتاقها بصورت شبانه روزی نظافت میشوند. امکانات خانه داری – امکانات خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل  در هتل موجود میباشد. ازدیگر خدمات ان می توان به  رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – بالکن – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – تهویه – بار – بوفه – بار مخصوص تنقلات  اشاره کرد. ناگفته نماند یک صرافی نیز در هتل وجود دارد که اماده ارایه خدمات به شما مهمانان گرامی می باشد.هتل به میهمانان خود امکاناتی را از  ماساژ – استخر روباز – سونا  ارائه میدهد  رستوران Bon Appetit، با سرو خوراکهای متنوع بین المللی از میهمانان پذیرایی میکند..  میهمانان میتوانند در حین آبتنی در استخر بام هتل، از تماشای چشم انداز تاج محل لذت ببرند.

حتما بخوانید  غار یخی چما

مهم ترین ویژگی این هتل این است که در فاصله ۵ کیلومتری ایستگاه راه آهن، و ۱۱ کیلومتری فرودگاه قرار دارد بنابراین توریست ها می توانند بدون اتلاف وقت به پرواز خود برسند و سفر خود را با لذت به اتمام برسانند.

4754529 4754548 9119035 19600080 19600098 19600103 19600107 19600165

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید