هتل اف اکس والین اسکوار هانگزو چین

هتل اف اکس والین اسکوار هانگزو یکی از هتل های چهار ستاره و مشهور در شهر هانگزو چین است که دارای شرایط و امکانات مناسب است. این هتل دارای اتاق های ویژه عروس و داماد نیز می باشد. رتبه ی این هتل ۴ ستاره است و از موقعیت مناسبی برخوردار است.

پذیرش در هتل بیست و چهار ساعته است اما باید توجه داشته باشید که برای اقامت بهتر خوب است که پروازتان را برای فرود در روز برنامه ریزی کنید. موقعیت این هتل بسیار مناسب بوده و توریست ها می توانند به راحتی از هتل به مراکز دیدنی و فرودشگاه های شهر سر بزنند.

هتل اف اکس والین اسکوارتا فرودگاه حدود چهل دقیقه با خودرو فاصله دارد. رفتار و اخلاق کارکنان یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که می توان گفت توریست ها را راضی نگه داشته است.

اتاق های هتل تمیز بوده و تلاش شده تا دکوراسیون خوبی برای آن ها در نظر گرفته شود. از طرفی سرویس هایی نظیر تلویزیون و حمام اختصاصی و … در اتاق ها دیده می شود. به نظر می رسد که نسبت به هزینه ای که می کنید از امکانات بهتری بهره مند باشید.

از امکانات هتل می توان به   خانه داری – لباسشویی – خشکشویی  اشاره کرد.سایر امکانات هتل نیز رستوران – پذیرش شبانه روزی – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – تهویه اشاره کرد.

حتما بخوانید  هتل تاج ریزورتس هند

در هتل رستوران و تریا نیز وجود دارد که می توانید به راحتی از ان ها استفاده کرده و طعم غذاهای محلی و بین المللی را توسط آشپز های چینی بچشید. فراموش نکنید که  می توانید با استفاده از امکانات امنیتی هتل سفری با کیفیت تر داشته باشید.biaozhun lobby purpleShaman shaman shishangdachuang shushidachuang

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید