نحوه درمان کمخونی، بوی دهان و چاقی شکمی

نحوه درمان کمخونی، بوی دهان و چاقی شکمی

در این پست از سایت ماتیلدا برای شما کاربران عزیز و محترم نحوه درمان کمخونی، بوی دهان و چاقی شکمی را آماده کرده ایم.

نحوه درمان کمخونی، بوی دهان و چاقی شکمی

اگر از کمخونی و بزرگی شکم و فشارخون بالا و بوی بد دهان شاکی هستید، اگر می خواهید از خواص برنج قهوه ای و میوه فیسالیس بیشتر بدانید، اگر به رژیمتان خیانت کرده اید و ناراحتید، مطالعه ی این مطلب را از دست ندهید…

چه بخوریم تا دهانمان خوشبو باشد؟
بوی بدن دهان می تواند به دلیل باکتری های موجود در دهان یا به علت خرده های غذایی بودار و یا علامتی از یک بیماری باشد. داشتن بهداشت دهانی، اولین اقدام جهت داشتن تنفس و دهانی خوشبوست.

آشنایی با روش تهیه لوبیا پلو با کوکو
دو کاسه ماست خوری لوبیا ریز خرد کرده را با کمی نمک و آب حدود نیم ساعت می پزیم تا لوبیا پخته شود و آب آن تبخیر شود.

عدم تحمل لاکتوز چه علائمی دارد؟
افرادی که بعد از مصرف محصولات لبنی دچار مشکل می شوند احتمالاً از عدم تحمل لاکتوز رنج می برند. اگر شما هم بعد از نوشیدن شیر یا خوردن بستنی و خامه احساس می کنید معده تان به هم می ریزد احتمالاً دچار این مشکل هستید.نحوه درمان کمخونی، بوی دهان و چاقی شکمی

کاهش سایز شکم در یک ماه
ماه هاست که رژیم گرفتید، درست غذا خوردید و ورزش کردید و البته به وزن دلخواه خود رسیده اید. احساس خوبی به خاطر سبک شدن دارید اما شکمتان هنوز کمی برآمده است، چطور می توان از این شکم جلو آمده خلاص شد؟

علائم دریافت ناکافی چربی
پرهیز کردن و دوری از چربی های سالم، شیوه  ی درستی برای کاهش وزن نیست. چربیِ خوراکی برای جذب مواد مغذی مهم مانند ویتامین های A، D، E و K ضروری است و همچنین به عنوان یک واحد سازنده برای غشای سلولی و تولید هورمون ها در بدن لازم است.

غذاهای مردانه و زنانه!
مردان و زنان از نظر ساختمانی و فیزیولوژی متفاوت اند و نیازهای تغذیه ای آنان نیز بر اساس جنس متفاوت است. در این مطلب به چند ماده ی غذایی مفید برای آقایان و چند ماده ی غذایی مفید برای خانم ها اشاره می کنیم، با ما همراه باشید…

۸ ماده غذایی برای کاهش فشارخون
اگر پزشکتان گفته است فشارخونتان بالاست نیازی نیست که دچار افسردگی شوید. کافی است به دنبال مواد غذایی موثر برای کنترل فشارخونتان باشید. با ما همراه باشید تا چند ماده غذایی مفید را معرفی کنیم.

حتما بخوانید  راه های جلوگیری از نفخ کردن

مروری بر خواص میوه فیسالیس
میوه فیسالیس ترکیبی از طعم میوه های توت فرنگی، گیلاس، کیوی و آناناس دارد و خواص دارویی استثنایی آن موجب شده است که به صورت انبوه در شهرستان های تنکابن و رامسر تکثیر و تولید شود و تازگی ها در بوشهر هم کشت می شود.

اگر به رژیمتان خیانت کردید … 
هفته ها و ماه ها رژیمتان را پیگیری کردید و نسبت به خودتان و پیشرفتی که حاصل کردید احساس خوبی داشتید، وزنتان به وزن ایده آلی که هدفتان بود نزدیک تر می شد و همه چیز داشت به خوبی پیش می رفت تا این که شما به رژیمتان خیانت کردید!

تأثیر آب پز کردن روی خاصیت مواد غذایی 
آب پز کردن یک شیوه پخت ساده، موثر و مناسب برای سلامتی است. اما برخلاف آنچه تصور می شود هر ماده غذایی نمی تواند آب و گرمای زیاد را تحمل کند. در نتیجه بخشی از ویتامین ها و خواص خود را از دست می دهد.

۶ نوشیدنی ضد کم خونی
در این مطلب قصد داریم چند نوشیدنی طبیعی معرفی کنید که به پیشگیری و درمان کم خونی کمک می کنند. اگر قصد مقابله با این مشکل و کسب انرژی کافی برای ادامه روز را دارید بهتر است صبحتان را با یک لیوان از این نوشیدنی ها آغاز و یک لیوان دیگر را نیز در طول روز میل کنید.

برنج قهوه ای را هم امتحان کنید
برنج قهوه ای یکی از غلات سالم در رژیم غذایی برخی افراد می باشد. این برنج ویتامین ها و املاح بالایی دارد و به حفظ سلامت بدن کمک می کند.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید