معرفی ساعت Gear S3 توسط شرکت سامسونگ

معرفی ساعت Gear S3 توسط شرکت سامسونگ

معرفی ساعت Gear S3 توسط شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ پس از مدتها ساعت هوشمند Gear S3 را به طرفداران خود نشان داد و همچنین قابلیت های این ساعت هوشمند را به همه طرفدارانش ارائه داد.

ساعت هوشمند Gear S3 در دو مدل Classic و Frontier راهی بازار می‌شود. مدل کلاسیک ظاهر ساده‌تری دارد و با بند چرمی راهی بازار خواهد شد؛ اما مدل Frontier ظاهری مدرن‌تر دارد و از بدنه‌ای فلزی بهره می‌برد.

هر دو مدل نه تنها بزرگ‌تر شده‌اند، بلکه ضخامت کمتری هم دارند. سامسونگ در طراحی این ساعت از طراحان مطرحی مانند Yvan Arpa و Arik Levy استفاده کرده تا این محصول بتواند نظر مردم را بیشتر از گذشته به سمت خودش جلب کند. این افراد Watch Face های مختلفی برای این محصول طراحی کرده‌اند و قابلیت‌های جالب توجهی به آن‌ها اضافه کرده‌اند.

هر دو مدل Gear S3 از استاندارد IP68 بهره می‌برند که این موضوع باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشند. همچنین این دو محصول شامل دو مدل دیگر هم می‌شوند. یکی از این مدل‌ها تنها بلوتوث خواهد داشت و مدل دیگر هم بلوتوث دارد و هم از مودم LTE بهره می‌برد. با استفاده از ارتباط LTE می‌توانید از طریق برنامه‌ی Spotify موسیقی گوش کنید و حتی می‌توانید تماس تلفنی برقرار کنید. این دو محصول از پرداخت‌های بی‌سیم که به وسیله‌ی NFC و MST انجام می‌شوند، پشتیبانی می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه نمایش همیشه روشن آن اشاره کرد. این ویژگی قبلا در گوشی‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی نوت ۷ هم وجود داشت. همچنین مشخص شد که صفحه نمایش آن‌ها به وسیله لایه‌ی +Gorilla Glass SE محافظت می‌شود. لبه‌های این گوشی همانند مدل قبلی می‌چرخند، اما این قسمت از ابتدا طراحی شده تا بتوان با آن‌ کارهای بهتری انجام داد.

حتما بخوانید  از بیماری تاچ اپل چه میدانید؟

ساعت Gear S3 یک بلندگوی داخلی دارد و به سنسورهای ارتفاع سنج، فشار سنج، شتاب سنج،GPS و پخش کننده‌ی موسیقی مستقل مجهز شده‌اند.

از مشخصات سخت افزاری این ساعت هوشمند می‌توان به ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ‌آن‌ها اشاره کرد. البته از این میزان تنها ۲ گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس ۱ گیگاهرتز هم روی آن‌ها دیده می‌شود. باتری این ساعت‌های هوشمند ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعت است و با یک بار شارژ آن می‌توانید چهار روز با این محصولات کار کنید. همچنین سامسونگ یک حالت مخصوص به نام Watch Mode روی این ساعت‌ها قرار داده که با فعال کردن آن مصرف باتری این ساعت به ۵ درصد می‌رسد.

برای این ساعت‌های هوشمند بیش از ۱۰۰۰ برنامه‌ی مختلف تایزنی طراحی شده است. برنامه‌‌هایی که قبلا برای Gear S2 طراحی شده بودند هم روی این ساعت کار می‌کنند.

هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی ساعت هوشمند Gear S3 مشخص نشده است.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید