متن جدید و عکس نیوشا ضیغمی در سریال در چشم باد

متن جدید و عکس نیوشا ضیغمی در سریال در چشم باد

عکسی را نیوشا ضیغمی از خودش در اولین حضورش در مقابل دوربین در سکانسی از سریال در چشم باد همراه با متنی منتشر نموده است که چهره نیوشا ضیغمی در این ۱۲ سال که گذشته بسیار تغییر کرده است …

نیوشا ضیغمی عکس و متن زیر را  منتشر کرده است که مربوط به اولین حضور نیوشا ضیغمی در مقابل دوربین می باشد.

***

سکانسی از سریال در چشم باد

به روایت شاعرانه ونگاه دوربین استاد جوزانی عزیزم

پی نوشت: اولین حضور من مقابل دوربین

متن جدید و عکس نیوشا ضیغمی در سریال در چشم باد

بیوگرافی نیوشا ضیغمی :

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او و خانواده اش در خیابان میرداماد زندگی میکردند. نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهیدبهشتی تهران گرفت .

او با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فرا گرفت و توسط این موسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد بلافاصله بعداز فارغ التحصیلی ازاین کلاس ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

نیوشا ضیغمی مرکز زیبایی آدونیس را برای ارائه خدمات زیبایی گشود که درنهایت به علت اختلافات با پزشک کلینیک که به گفته ضیغمی قصد سوء استفاده از نام او را داشته از همکاری با این مجموعه کنار کشید.

حتما بخوانید  گالری عکس سولماز آقمقانی

او سپس در سال ۱۳۹۲ مرکز تخصصی پوست و زیبایی نیوشا را گشود که این مرکز هم اکنون با مدیریت وی در خیابان مقدرس اردبیلی تهران خدماتش را در زمینه لاغری و تناسب اندام، پوست و مو ارائه میدهد.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید