فال روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۳

IMG12101450

 

کاربران عزیز در این جا فال روز را در اختیار شما قرار داده ایم و گفته ایم در این فال در مورد پیش بینی روابط با شما و پیش بینی شغلی .

فال روزانه متولدین فروردین

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

امروز صبح صبور باشید، زیرا خیلی زود از کوره در می روید. هرگز ارزشش را ندارد، زیرا بعد از آنکه خشمتان را خالی کرد، احساس بدتری پیدا می کنید. از مطالعه موضوعات جدید و ملاقات با افراد از فرهنگ های دیگر لذت می برید.

 

پیش بینی روابط شما: فردی هست که سعی می کند شما را وارد رابطه ای کند که آن را نمی خواهید. شما بین ناامیدی و ایمان کور گیر کرده اید و چیزی که اکنون نیاز دارید، روبرو شدن با مشکل است. شجاع باشید، زیرا بدین طریق درمان می شوید.

پیش بینی شغل شما: فردی که در مورد مسئله موجود کوتاه نظر است، برایتان مشکلاتی ایجاد می کند. مراقب افرادی که فقط به خاطر عدم درک با شما مخالفت می کنند باشید. دلیلی وجود ندارد که شما به خاطر خطای فرد دیگری از کوره در بروید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

شما با گروه ها و دوستان ارتباط برقرار می کنید و شاید با شخص خاصی هم رقابت داشته باشید که بین شما تعارض و تنش ایجاد می شود. امروز روز خوبی برای تصمیمات مهم به خصوص در مورد اموال مشترک نیست.

پیش بینی روابط شما: در مورد مشکلی در رابطه خود نمی توانید تصمیم بگیرید. شما گره محکمی زده اید و نمی توانید به هیچ طریقی این گره را باز کنید. و تا حالا کمتر در این مورد موفق بوده اید.

پیش بینی شغل شما: شاید امروز در ارتباط با دیگران دچار مشکل شوید و این نمی گذارد که در محل کار بازده کامل داشته باشید. مسائل را زیاد جدی نگیرید. نسبت به بعضی از رویدادهای اطرافتان شوخ طبعی به خرج دهید تا موفق شوید.

 

فال روزانه متولدین خرداد

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

امروز صبح نسبت به دیگران صبور باشید. زیرا امروز برایتان روز خوبی نیست. نسبت به پیشنهادات خود به رئیس هم مراقب باشید. به چیزی تعهد ندهید و داوطلب نشوید، زیرا هر کاری بکنید پسروی می کنید.

پیش بینی روابط شما: از طرفی ناامیدانه می خواهید اعتماد کنید و از طرف دیگر احساس می کنید که نمی توانید به کسی اعتماد کنید. در رابطه شخصی خود احساس تعارض می کنید و واکنش هایی می دهید که بر مبنای نیازهای واقعی شما نیست. شما به زمان نیاز دارید تا از پس اینها برآیید.

پیش بینی شغل شما: با آنکه احساس می کنید جنگ را باخته اید، ولی امروز در نبرد مهمی پیروز می شوید. پشتکار داشته باشید و نگرش مثبت خود را حفظ کنید. تا وقتیکه اعتماد به نفس داشته باشید و توانایی های خود را باور کنید، پیروزی با شماست.

 

فال روزانه متولدین تیر

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

با آن که روزی پر خلاقیت در محل کار است، ولی روز پر بازدهی نیست. باید منتظر کمبودها، تأخیرها و اشتباهات احمقانه باشید. توانایی شما برای تصویرسازی و رویاپردازی، راه حل هایی برایتان فراهم می کند. ایده های خود را یادداشت کنید و فردا آنها را کنترل کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز نسبت به مشکلی که در رابطه شخصی تان دارید از دید دیگری نگاه می کنید. وسوسه نشوید که بر روی جزئیاتی تمرکز کنید که به شما تصویری مبهم از کل قضیه می دهند. با این کار دیگر نمی توانید خطا و اشتباه واقعی را شناسایی کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز از دست کسی که فکر می کردید دوستتان است و حالا طور دیگری رفتار می کند ناامید می شوید. این فرد حالا تلاش می کند که با طرف مقابل شما همدست شود. نگران او نباشید. روی خودتان تمرکز کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

روزی شگفت انگیز، خلاقانه و شاد برای شماست. آن دسته از شما که در حوزه های هنر یا کودکان کار می کنند، به راحتی بال های خود را باز می کنند و ایده ها و رویکردهای نو را می پذیرند. روز خوبی برای مهمانی و استراحت است.

پیش بینی روابط شما: نمی توانید چیزی که در فرد مقابل می بینید را درک کنید، او بی وقفه به متعجب کردن شما ادامه می دهد. از دیدگاهی منطقی می توانید هزار و یک دلیل برای بیرون کردن او از زندگی تان بیابید و به زندگی خود ادامه دهید. ولی حس درونی و عمیق شما می گوید که صبر کنید و بیشتر دقت کنید.

پیش بینی شغل شما: ذهن شما امروز پراکنده است، ولی می توانید از این قضیه به نفع خود استفاده کنید. حقایقی که جمع کرده اید به نظر بی ربط می آیند، ولی در واقع با گردآوری آنها می توانید ایده بسیار مفیدی بسازید. وقتی توجه خود را به همه طرف جلب می کنید، موفق تر می شوید.

 

فال روزانه متولدین شهریور

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

امروز دوست دارید در منزل بمانید و استراحت کنید. اگر شانس انجام این کار را داشته باشید، بسیار خوشحال می شوید. بحث های خانوادگی زنده خواهد بود. از تصمیمات مهم خودداری کنید و تا فردا صبر کنید.

پیش بینی روابط شما: شما سعی می کنید که از استدلال منطقی برای حل مسئله ای که فکر می کردی مسئله احساسی باشد، استفاده می کنید. شما در رابطه شخصی خود احساس تعارض می کنید و این باعث می شود واکنش هایی دهید که مطابق با نیازهای واقعی شما نیست. باید احساسات خود را صادقانه بیان کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز انعطاف پذیری بیشتر برایتان مهم می شود. این تنها راهی است که در محل کار برایتان نتیجه بخش است. نگرش لجوجانه دیگران را فراری می دهد و شما منابع و کمک هایی که داشتید را از دست می دهید.

 

فال روزانه متولدین مهر

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

امروز تا حدودی روز پرحادثه ای است، پس باید به هر چیزی که می گویید و هر کاری که می کنید توجه داشته باشید. ولی روزی پر از خلاقیت است. در واقع، روزی عالی برای نویسندگان، ویراستاران، معلمین، بازیگران و تفکر خلاقانه است.

حتما بخوانید  فال و طالع بینی روز دوشنبه 4 خرداد 94

پیش بینی روابط شما: رابطه ای که از ابتدا نویدبخش به نظر می رسید، حالا تبدیل به مجموعه از انتقاد و دلایلی برای تمام کردن آن شده است. امروز احساس سخاوتمندی و بخشندگی می کنید. فقط اشتباهات و نقص ها را نبینید، بلکه نگاهی هم به ویژگی های مثبت و خاص او بیندازید.

پیش بینی شغل شما: امروز روز درخشش شماست. شما در موقعیتی عالی برای برداشتن قدم های بزرگ در محل کار هستید. اگر در جستجوی شغلی هستید، روز خوبی برای یافتن آن است. انرژی امروز به نفع شماست، پس هدف های بزرگی تعیین کنید تا موفق شوید.

 

فال روزانه متولدین آبان

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

امروز در مورد مسائل مالی دقت کنید. شکی وجود ندارد که شما بر روی وجه نقد، درآمدها و پول تمرکز کرده اید. روز خوبی برای پول خرج کردن بجز برای غذا نیست و روز خوبی برای تصمیمات مالی مهم هم نیست. تا فردا صبر کنید.

پیش بینی روابط شما: شاید شما در رابطه شخصی نزدیکی که دارید، بیشتر به جنبه های غلط مسائل فکر می کنید تا جنبه های درست. این باعث می شود که عقب نشینی کنید و سرد و دور به نظر برسید. بگذارید زمان بگذرد تا متوجه شوید که رابطه درست برای شما کدام است.

پیش بینی شغل شما: امروز حرفتان را بزنید. مردم نمی توانید مثل شما ذهن خوانی کنند. اگر می خواهید امروز چیزی را به کسی بفهمانید امروز باید واضح حرفتان را به او بزنید. از رک حرف زدن نترسید. امروز این کار در محل کار نتیجه می دهد.

 

فال روزانه متولدین آذر

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

امروز احساس می کنید که مثل بالون هلیومی شناور هستید. اگر برایتان مقدور است، امروز را به سلامت ذهنی اختصاص دهید. ناهاری طولانی بخورید. از گپ با همکاران، همسایه ها و خواهر و برادرها لذت ببرید. امروز نویسنده ها ابتکار زیادی دارند.

پیش بینی روابط شما: وقتی در مورد روابط خود شک دارید، می خواهید که همه چیز را تمام کنید و دیگر حرف نزنید. در مورد مسئله فعلی، مطمئن نیستید که آیا رابطه شما عاملی مثبت در زندگی شماست یا عاملی منفی. درست است که اشتباهاتی وجود دارد، ولی باید به آن رسیدگی کنید، نه اینکه آن را کاملاً نادیده بگیرید.

پیش بینی شغل شما: بسیار جالب است که امروز می توانید از گفتگو با دیگران در هنگام ناهار یا قهوه و چای، از آنها اطلاعات مفیدی بگیرید. صحبت های جالب و داغ با همکاران برایتان بسیار ارزشمند است. با اطرافیان بجوشید و با آنها صادقانه حرف بزنید.

 

فال روزانه متولدین دی

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

امروز به ندای دلتان گوش دهید، زیرا احساس هشیاری و دقت زیادی می کنید. با آنکه نیاز دارید با دیگران حرف بزنید و آنها را در مورد بعضی مسائل روشن کنید، ولی موضوع را داغ نگه دارید. از تعهد به هر چیزی اجتناب کنید و تصمیمات مهم نگیرید.

پیش بینی روابط شما: امروز نمی توانید به چیزهایی که غرایز درونی تان به شما می گویند گوش کنید. می دانید که باید چه کار کنید تا کمبودهای رابطه فعلی تان را جبران کنید. ولی هنوز به دانایی درونی خود شک دارید. با آنکه روند کاری مشخص شده ممکن است منطقی به نظر نرسد، ولی نتیجه می دهد.

پیش بینی شغل شما: ذهن شما سریعتر از همیشه می چرخد. برای آنکه امروز در آشفتگی کارها، بهتر عمل کنید، غیبت های به درد نخور را از واقعیت های مهم جدا کنید. در غیر این صورت، ذهنتان آنقدر مغشوش می شود که نمی توانید درست فکر کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

گفتگو از ته دل با یک دوست یا همراه باید بی طرفانه و تجربه ای فرح بخش باشد. افراد بسیار صادق شده اند و هر چیزی که می گویید را می پذیرند. در عوض، شما هم می توانید گوش شنوایی مفید و داوطلب باشید.

پیش بینی روابط شما: اگر فرد نزدیک به شما معیاری که می خواهید ندارد باید خودتان را سرزنش کنید. واقعیت تلخ است. متوجه می شوید که اگر فقط برای چند منظور خاص و نه لذت بردن از همنشینی با او، با او بوده اید، خوشبخت نمی شوید.

پیش بینی شغل شما: امروز یکی از دوستان عادی شما تبدیل به متحد مهمی می شود. راه های ارتباطی را بین خودتان باز نگه دارید تا از دیدگاه های یکدیگر بهره ببرید. این اتحاد در انتهای مسیر بسیار حیاتی و مهم می شود.

 

فال روزانه متولدین اسفند

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

امروز در هر کاری که می کنید مراقب باشید زیرا اگر خطایی یا گافی از شما سر بزند، همه چیز لو می رود و همه در جریان قرار می گیرند. در ارتباط با رئیس و افراد ذی نفوذ، خشک اندیش نباشید. روی چیزی پافشاری نکنید. فردا روز تصمیمات مهم است.

 

پیش بینی روابط شما: بجای رسیدن به یک ایده آل باید عمیق تر بنگرید و با فردی که روبروی شماست ارتباط برقرار کنید. شما دوست دارید که به خاطر پیش داوری ها و برداشت های اولیه ای که از او داشتید، درگیر این رابطه شوید. این پیش داوری ها را کنار بگذارید تا احساس واقعی تان مشخص شود.

 

پیش بینی شغل شما: امروز فردی به شما نیمی از واقعیت را می گوید و کار کردن با بازده برایتان سخت می شود. باید با افراد مختلفی مشورت کنید تا دید درستی در مورد این موقعیت بدست آورید. این زمانی که برای تحقیق می گذارید ارزشش را دارد.

 

ماتیلدا : این فال بیشتر جنبه سرگرمی دارد و برای همه صحت ندارد .

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید