عکس های پشت صحنه سریال میکائیل

Seryal Mekaeil-9

در قسمت فرهنگ و هنر سایت ماتیلدا عکس هایی از پشت صحنه سریال میکائیل و هنرنمایی بازیگران نام دار کشورمان را در اختیار شما قرار می دهیم با ذکر نام بازیگران این سریال .

الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال “میکائیل” با اشاره به روند پروژه گفت: در صورت وجود شرایط آب و هوایی مناسب، تا آخر این هفته برنامه‌ریزی‌های سفر به قشم صورت می‌گیرد.

 

9308-9m1268

وی افزود: خشایار موحدیان، تدوین هم‌زمان “میکائیل” را انجام می‌دهد ولی هنوز صداگذاری هم‌زمان صورت نمی‌گیرد.

غفوری با اشاره به حضور بازیگران جدید در سریال “میکائیل” تصریح کرد:‌ با حضور “امیر حمیدزاده”، “علی دهکردی” و “علیرضا خمسه” بازیگر دیگری اضافه نشده است.

بنابر این گزارشماتیلدا ، کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، کاوه سماک‌باشی، مجید واشقانی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی، علیرضا خمسه، پرویز پورحسینی و علی دهکردی از بازیگران میکائیل هستند.

سریال “میکائیل” به کارگردانی “سیروس مقدم” و به تهیه‌کنندگی “الهام غفوری” حدود دو هفته پیش در حوالی میدان سپاه کلید خورد و پس از تصویربرداری در لوکیشن‌های پارک ارم، بیمارستان ناجا، خانه‌ای در ملاصدرا هم‌اکنون در منزل میکائیل تصویربرداری ادامه دارد. میکائیل مضمون پلیسی داشته و فیلم‌نامه آن را “سعید نعمت‌اله” به نگارش درآورده است.

9308-9m1267

 

در خلاصه داستان آمده است، رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سخت‌کوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با این که بر حمایت‌های مردم، دل به دریا می‌زند و… . این سریال با مشارکت نیروی انتظامی (ناجی هنر) و به سفارش شبکه اول سیما در حال تولید و تهیه است.

حتما بخوانید  صحبت های مهدی پاکدل درباره زندگی مشترکش با بهنوش طباطبایی

سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از فهیمه کمالی برنامه‌ریز، محمد بدرلو دستیار اول کارگردان، حامد بیساری دستیار کارگردان، بیتا ارسطویی منشی صحنه، محمود اتحادی مدیر تولید، مجید اسکندری طراح گریم، آرزو غفوری طراح صحنه و لباس، امیر معقولی مدیر تصویربرداری، حسین قلی‌پور تصویربردار، هادی افشار صدابردار، خشایار موحدیان تدوین‌گر، مجتبی احمدی مشاور رسانه‌ای و آرش صالحی مدیر تدارکات سریال میکائیل هستند.

 

عکس های پشت صحنه سریال میکائیل

9308-9m1266

پشت صحنه سریال میکائیل

9308-9m1265

 سریال میکائیل

9308-9m1264

پشت صحنه سریال میکائیل

Seryal Mekaeil-9

عکس های پشت صحنه سریال میکائیل

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید