ضد آب بودن آیفون ۷ ، صحت دارد ؟

ضد آب بودن آیفون 7 ، صحت دارد ؟

تولید کننده صفحه نمایشگرهای گوشی های آیفون ، شرکت Japan Display ، به معرفی صفحه نمایش ضد آبی پرداخته که در iPhone 7 به احتمال زیاد به کار گرفته شود.جزییات بیشتر را در ادامه خواهید خواند.

شرکت Japan Display یکی از تولیدکننده‌های صفحات نمایش برای گوشی‌های مختلف آیفون است. این شرکت به تازگی نسل جدید صفحه‌های نمایش Pixel Eyes را معرفی کرده که از لبه‌های نازک‌تری بهره می‌برند. همچنین این صفحه‌های نمایش جدید از قلم‌های «استایلوس» (Stylus) هم پشتیبانی می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تشخیص انگشت‌های مرطوب اشاره کرد. این صفحه‌های نمایش به کاربران اجازه می‌دهند که با دست خیس یا در زیر آب با گوشی کار کنند.

در حالی که شایعات مختلفی درباره‌ی استفاده از صفحه‌های نمایش AMOLED‌ در گوشی‌های جدید آیفون شنیده می‌شوند، این احتمال وجود دارد که آیفون ۷ از محصول جدید شرکت Japan Display استفاده کند. استفاده از این صفحه‌نمایش باعث می‌شود که شایعه‌ی ساخت آیفون ضد آب بیش از پیش قوت بگیرد. صفحه‌نمایش یک گوشی ضد آب باید در زیر آب هم فشار انگشت کاربران را تشخیص دهد.

در چند ماه گذشته شایعات مختلفی به ضد آب بودن iPhone 7 اشاره کرده بودند. به نظر می‌رسد که شرکت اپل برای ضد آب کردن گوشی جدید خودش، هدست‌های بی‌سیم برای آن طراحی کرده و دیگر خروجی صدای ۳٫۵ میلی‌متری روی آن دیده نمیشود.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید