سالم ماندن ناخن دست و پا در مسافرت

راه رفتن در آب بمدت طولانی می‌تواند باعث شود که مانیکور و پدیکور شما بخاطر کلر (که رطوبت را بیرون می‌کشد) خشک شوند. اما یک ترمیم سریع بعد از بیرون آمدن از آب می‌تواند مانع محو شدن رنگ لاک شود. رویز می‌گوید: هنگامیکه شنایتان تمام شد، روی لاکتان، یک لایه تاپ کت بزنید.

مانیکور و پدیکور در مسافرت

هنگام بسته بندی لوازم، بیشتر مراقب باشید

اگر می‌خواهید لاک ناخن‌هایتان در طول سفر سالم بماند، در موقع بسته بندی لوازم زیپ دارتان، بیشتر دقت کنید. زیرا آنها می‌توانند به لبه‌ی مانیکور شما گیر کنند و آن را ترک بیندازند یا فرو ببرند. امی رویز، یک مانیکوریست در لس آنجلس که روی ناخن‌های ریس وایتراسپون و سارا میشل گلار کار کرده است، می‌گوید که: سعی کنید دور زیپ، یک نوار پلاستیکی بپیچید، بطوریکه ناخن‌های شما مجبور نباشند که بطور مستقیم به زیپ‌ها برخورد کنند.

در هواپیما به ناخن‌هایتان توجه کنید

هوای بازیافت شده‌ی هواپیما می‌تواند باعث خشکی اطراف ناخن‌های شما شود. در نتیجه لاک می‌تواند با سرعت بیشتری پوسته پوسته شود، حتی قبل از اینکه هواپیمایتان به زمین بنشیند. رویز پیشنهاد می‌کند که یک مرطوب کننده‌ی مورد تایید TSA (سازمان امنیت حمل و نقل) یا چیزی که حاوی روغن نارگیل و روغن آووکادو باشد، در کیف دستی‌تان قرار دهید تا بطور مکرر از آن استفاده کنید.

در ساحل از لاکتان محافظت کنید

شن و ماسه ممکن است بدترین دشمنان پدیکور شما در تعطیلات باشند، اما با زدن SPF (بله، همان کرم ضدآفتابی که روی بدن و صورتتان استفاده می‌کنید) برای پوشاندن ناخن‌ها و مهر و موم کردن لاک، شما می‌توانید مانع شوید که این ذرات، به لاک پایتان آسیب برساند.

رویز می‌گوید: ضدآفتاب مانند یک بافر عمل می‌کند، ناخن‌ها را مرطوب کرده و لایه‌ی رویی(تاپ کت) را انعطاف پذیر نگه می‌دارد. رویز، یک لوسیون یا فرمول ضدآفتاب روغنی را به اسپری‌ها ترجیح می‌دهد. او می‌گوید: من متوجه شدم که اسپری‌ها، بیش از یک نوع الکل دارند که اگر در نور آفتاب روی پوست و لاک اسپری شود، ممکن است آنها را خشک کند.

حتما بخوانید  راهنمای رنگ لاک در تابستان

بعد از شنا در استخر، لاک ناخن‌تان را تازه کنید

راه رفتن در آب بمدت طولانی می‌تواند باعث شود که مانیکور و پدیکور شما بخاطر کلر (که رطوبت را بیرون می‌کشد) خشک شوند. اما یک ترمیم سریع بعد از بیرون آمدن از آب می‌تواند مانع محو شدن رنگ لاک شود. رویز می‌گوید: هنگامیکه شنایتان تمام شد، روی لاکتان، یک لایه تاپ کت بزنید.

از ناخن‌هایتان در برابر آفتاب محافظت کنید

همانطور که قرارگیری در معرض نور خورشید می‌تواند برای پوستتان مضر باشد، می‌تواند به ناخن‌هایتان نیز آسیب زیادی بزند و این مورد برای رنگهای روشن‌تر، بیشتر صدق می‌کند. رویز میگوید: رنگ‌های مات یا پاستیلی روشن می‌توانند در آفتاب اکسید شوند، بنابراین بهتر است از یک تاپ کت ضد زردی (یعنی با گذشت زمان زرد نمی‌شود و از زردی جلوگیری می‌کند) استفاده کنید.

شکل ناخن‌تان را در نظر بگیرید

اگر قصد دارید که برای دنبال کننده‌هایتان در اینستاگرام یا فیس بوک چند عکس بگذارید، برای جلوگیری از ترک خوردن ناخن‌ها در هنگام استفاده از گوشی هوشمندتان، یک مانیکور با گوشه‌های کمی گرد انتخاب کنید و لبه‌های ناخن را با لاک و تاپ کت ببندید. او می‌گوید: اگر لاک ناخنتان برای تایپ بیش از حد، شروع به ساییده شدن می‌کند، می‌توانید همیشه لاک یا تاپ کت را تجدید کنید.

البته بد نیست که قبل از رفتن به تعطیلات، یک بافت مانیکور مناسب برای سفر انتخاب کنید مانند مانیکور ژله‌ای. او می‌گوید لاک‌هایی هستند که برای مسافرت خیلی ایده‌آلند و می‌توانند بین ۱۰ روز تا ۲ هفته بدون ترک و آسیب باقی بمانند.
سرخاب سفیداب

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید