روش تقویت ابرو

اگر شما مدتی است با ابروان خود مشکل پیدا کرده اید می توانید با استفاده از دستورات ما این مشکل را برطرف کنید. بدین صورت توصیه می کنیم که از مواد زیر که به راحتی در دسترس شماست استفاده کنید و خود را تقویت نمایید

ar4-2596

 وازلین و روغن زیتون: اگر می‌خواهید ابروهایتان پر پشت شوند، می‌توانید از وازلین استفاده کنید.کافیست روزی دو بار (صبح و بعد از ظهر) مقداری وازلین را به اطراف چشم و ابروهای خود بمالید. سپس پیش از خواب، بر قسمت‌هایی که می‌خواهید پرپشت شوند مقداری روغن زیتون بزنید. اینکار موجب رشد ابروهای ریخته شده می‌شوند. هرگاه ابروهایتان مجددا شروع به رشد کردند، می‌توانید مصرف وازلین و روغن زیتون را قطع کنید.
 ژل آلوئه ورا: ابروهای برخی افراد به دلیل بسته شدن فولیکول‌هایشان ریخته‌اند، به همین دلیل استفاده از آلوئه‌ورا که موجب پاک شدن پوست می‌شود از این جهت بسیار موثر است.
 روغن نارگیل و بادام شیرین: ماساژ دادن ابروها با روغن نارگیل یا روغن بادام شیرین به رشد آنها کمک زیادی می‌کند.
 زرده تخم‌مرغ: کمی زرده تخم‌مرغ زده شده را به کمک مقداری پنبه به ابروهایتان بمالید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه بر روی پوستتان بماند. سپس آن را بشویید.
ماساژ دادن پوست با مقداری لیموی تازه نیز موجب تقویت ابروها می‌شود.
 تغذیه صحیح: کمبود ویتامین a، e و کلسیم موجب ریزش ابروها می‌شود. در نتیجه پیش از هر اقدامی باید به تغذیه خود توجه کنید و در صورت لزوم، برنامه غذایی خود را اصلاح کنید.

حتما بخوانید  جدیدترین مدل میکاپ صورت به سبک هندی

اگر آموزش و روش دیگری وجود دارد که شما از آن استفاده کرده اید و توانسته اید موفق شوید به ما بگویید

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید