روانشناسی جواهرات نوع شخصیت شما را افشا می کند

 

 

  • الماس نشان دهنده جاه طلبی است. کسانی که هدف ها و ایده های بزرگی در سرشان دارند و همیشه به دنبال بزرگتر و مهم تر دیده شدن هستند از الماس، در زیورآلات خود استفاده می کنند.

انتخاب جواهر یک علاقه شخصی ساده و نه چندان مهم اما پشت پرده این انتخاب و علاقه، مفاهیم خاصی نهفته است.

روش های مختلفی برای آشنا شدن با شخصیت یک فرد وجود دارد که در صفحه شخصیت شناسی میتوانید هریک را ببینید در این مطلب قصد دارید شخصیت شناسی جواهرات را بررسی کنیم.

دقت در جواهرات و اشیای قیمتی یکی از راه هایی است که می توانید فرد مقابل تان را بشناسید، استفاده از زیورآلات فقط برای جلوه دادن به لباس و زیبایی بیشترتان نیست بلکه نماینده ای از شخصیت شما است. جواهرات شما در مورد شما چه می گویند؟

مروارید

استفاده از مروارید به عنوان زیورآلات، از زمان های گذشته تا اکنون ادامه داشته است و محبوبیت خود را بین بانوان حفظ کرده است. مروارید نشان دهنده پاکی، سادگی و خلوص قلب است.

برلیان

کسانی که از جواهر برلیان به عنوان زیورآلات بهره می برند، شخصیت های بزرگ و با اعتماد به نفسی دارند، هم چنین از دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن ترسی ندارند.

زیورآلات بدل

معمولا اشخاصی که نظر و ایده دیگران برایشان مهم نیست، از زیورآلات بدل و معمولی استفاده می کنند، و شادی و حس خوب خودشان از همه چیز بالاتر و مهم تر است.

حتما بخوانید  مجموعه بسيار زيبا از جواهر آلات شركت پاندورا

سنگ

اشخاصی که احساسات لطیفی دارند و علاقه دارند از جواهراتی استفاده کنند که معنی و مفهوم خاصی داشته باشد، بیشتر از سنگ های قیمتی بهره می برند.

الماس

الماس نشان دهنده جاه طلبی است. کسانی که هدف ها و ایده های بزرگی در سرشان دارند و همیشه به دنبال بزرگتر و مهم تر دیده شدن هستند از الماس، در زیورآلات خود استفاده می کنند.

جواهرات رنگی

کسانی که به پوشیدن جواهرات رنگی علاقه دارند، شخصیت های شاد و پرشوری دارند. رنگ قرمز نماد عشق، رنگ آبی نشان دهنده مهربانی و رنگ زرد، روح لطیف شما را نشان می دهد.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید