رشد سریع مژه و ابرو با این محلول شگفت انگیز

رشد سریع مژه و ابرو با این محلول شگفت انگیز

رشد سریع مژه و ابرو با این محلول شگفت انگیز

ابرو و مژه جز اجزای اصلی صورت بحساب می آید و اگر شما مژه و ابروی پرپشتی داشته باشید یعنی صورت بسیار زیبایی دارید بنابراین در مطلب زیر محلول شگفت انگیزی برا رشد ابر و مژه برای شما گذاشته ایم.

قبل از استفاده از هر نوع روغن یا محلولی لازم است از پاک و بهداشتی بودن محل مورد نظر اطمینان حاصل کنید. برای این منظور با استفاده از شامپو بچه ابرو و مژه‌ها را شست‌ و شو داده و پس از خشک کردن از روش‌های ذکر شده بهره ببرید.

روغن بادام
روغن بادام تلخ یا شیرین هر کدام را که در دسترس دارید مفید خواهد بود، البته روغن بادام تلخ تاثیر بیشتری دارد به شرطی که خالص باشد. کافی است برای ماساژ ابرو با گوش پاک‌ کن یا برس و برای مژه از فرچه ریمل استفاده کنید.

روغن زرده تخم‌ مرغ
استفاده از روغن زرده تخم‌ مرغ که دارای پیشینه تاریخی نیز هست در تقویت و پرپشتی ابرو و تقویت مژه بسیار نقش دارد.

یک ترکیب روغنی عالی

ترکیب روغن‌های مار، مورد، رزماری و ماساژ آنها به ابرو و مژه در تقویت و پرپشتی تاثیر فوق‌العاده دارد.

روغن هفت‌ مغز
بی‌شک روغن هفت‌ مغز یکی از بهترین روغن‌های ترکیبی است که از هفت‌دانه روغنی مانند بادام تلخ و شیرین، فندق، سیاه‌دانه، پسته، کنجد و کرچک تشکیل شده و با داشتن مواد ضروری و مورد نیاز برای رشد و تقویت ابرو و مژه یکی از بی‌نظیرترین ترکیبات روغنی است.

روغن آووکادو 

روغن آووکادو یکی از روغن‌های مغذی پوست و مو است را بیشتر از همه به کسانی توصیه می‌کنیم که پوستی ملتهب در کف سر دارند یا موهای‌شان بیش از اندازه نازک شده‌ است. روغن آووکادو فرمولاسیون بسیار سبکی دارد و در نتیجه به راحتی جذب موها و پوست کف سر می‌شود.

روغن هسته انگور 

این روغن فاقد سدیم و کلسترول بوده و میزان اسیدهای چرب غیر اشباع آن تا ۹۰ درصد می‌رسد. خاصیت آنتی اکسیدانی عصاره انگور ۵۰ برابر بیشتر از ویتامین E و ۲۰ برابر بیشتر از ویتامین C است. روغن خالص دانه انگور، ترکیبی فوق‌العاده موثر برای فعال‌سازی مجدد رشد پیاز مو است که با ماساژ دادن آن روی پوست سر می‌توانید به تاثیر سودمند این روغن پی ببرید.

روغن رزماری 

رزماری یا اکلیل کوهی یکی از گیاهان دارویی معطر با نفوذ پذیری بالا و همچنین خواص درمانی بی نطیر که در کمتر گیاه دارویی این خواص را می‌توان یافت، روغن رزماری یک روغن محرک است که بوی نافذ و گرمی‌دارد و بر اعصاب مرکزی اثر مؤثری دارد .  از این گیاه دارویی برای تقویت ابرو و مژه نیز هستیم که در دراز مدت دارای اثری فوق العاده و ماندگار نیز هست.

مژه و ابروهای تان را با روش های موثر سنتی پرپشت کنید

روغن جوجوبا

جوجوبا در حقیقت دانه‌هایی مانند بادام زمینی است که در گذشته در محلی میان مکزیک و آمریکا رشد می‌کرده که محققان کشورمان موفق به تکثیر و تهیه این روغن در کشور عزیزمان ایران شده اند بد نیست بدانید که این روغن با غلظت زیاد اما مانند چربی پوست انسان است و خاصیت جذب سریع نیز داراست و در تهیه بسیاری محصولات آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد

بی شک با کمی‌تحقیق متوجه خواهید شد که دارای تاثیر فوق العاده در زمینه پوست و مو از جمله :ضد چین و چروک بوده و سرشار از ویتامین‌های A,B,E  و مواد معدنی مانند سلنیوم می‌باشد ، مرطوب کننده و نرم کننده پوست و مو ، شفافیت پوست و مو ، جلوگیری از ریزش مو به دلیل دارا بودن مواد معدنی و ویتامین‌ها ی B,E ، مفید در ضخیم و پرپشت شدن مو ، برطرف کننده خشکی و ترک لب ، مفید برای پوست‌های مستعد آکنه می‌باشد.

حتما بخوانید  تقویت ابرو با این روش ها

روغن کرچک 

کرچک یکی دیگر از گیاهان دارویی با سابقه ای بیش از۴۰۰۰ سال است که این خود گواه ویژگی‌های خاص این گیاه است. از خواص درمانی این روغن باید به مواردی از جمله : تقویت مژه و ابرو ، از بین برنده موخوره ، تقویت و رشد مو ، چین و چروک پوست ، از بین برنده خشکی و ترک دست و پا ، مسکن درد مفاصل اشاره کرد .

روغن سیاه دانه

سیاه دانه ، سیاه تخمه و یا در عربی شونیز یکی دیگر از قدیمی‌ترین طعم دهنده‌ها که قدیمی‌تر‌ها و شاید امروزه نیز در نان‌ها و ترشی‌های محلی مورد استفاده قرار می‌گیرد که روغنی از این دانه‌ها تهیه می‌شو که شاید به جرات بتوان گفت یکی از بهترین روغن‌ها در زمینه پوست و مو است، سیاه دانه کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف از جمله صنایع آرایشی و بهداشتی  برای تهیه و تولید انواع لوسیون ضد ریزش مو و ابرو ، تقویت کننده‌های گیاهی برای مو ، ابرو و مژه  و همچنین پمادهای ضد درد مفاصل که به شکلهای مختلفی مانند : روغن خالص سیاه دانه ،پماد، لوسیون ، سرمه ، ریمل و… تهیه و به بازار عرضه می‌شود و از اقبال و استفبال عمومی‌فراوانی برخوردار است.

روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از روغن‌های طبیعی و اشباع است که از گوشت داخل میوه نارگیل تهیه می‌شود و یکی از نشانه‌های بارز آن مایع بودن روغن در دمای معمولی و جامد شدن در دمای پایین است. این روغن که یکی از نام آشنا ترین روغن‌ها در میان مردم جهان و دارای کاربردهای بیشماری در زمینه تهیه مواد آرایشی است که سهم مهمی‌را در این صنعت به خود اختصاص داده است، بی شک روغن نارگیل یکی از بهترین روغن‌ها در زمینه رطوبت بخشیدن به پوست و مو و رفع خشکی پوست و مو است که البته با رایحه مطبوع و قدرت نفوذ پذیری بالا و قدرت تقویت پوست و مو جایگاه ویژه ای در میان سایر روغن‌های طبیعی و گیاهی دارد.

روغن زیتون

روغن زیتون مادر روغن‌های مفید برای پوست و مو است. این روغن می‌تواند جای بسیاری از محصولات حالت دهنده موها را بگیرد چراکه می‌تواند به طور عمیق در موها نفوذ کرده و آنها را مرطوب و هم به حالت گرفتن کمک ‌کند. روغن زیتون تا حد زیادی خشکی و زمختی موها را از بین می‌برد و  به همین دلیل بیشتر از همه این روغن سبک را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که همیشه از خشکی بیش از اندازه موها شاکی‌اند. ناگفته نماند که آنتی‌اکسیدان موجود در روغن با نازک شدن و ریزش موها مبارزه می‌کند.

نکته مهم
تمام روغن‌ها و روش‌های گفته شده را به صورتی مورد استفاده قرار دهید که وارد چشم نشوند چون با ورود هر جسم خارجی و استریل نشده داخل چشم دچار سوزش، خارش و اشک می‌شود.

 

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید