رابطه سیگار و ریزش مو و چروک شدن پوست

لکه های ناشی از سن: بسیاری از تحقیقات نشون دادن سیگاری ها بیشتر از سایرین در مقابل لکه های ناشی از سن آسیب پذیر هستن. لکه های سن، قسمت های تیره ای هستن که روی پوست صورت و دست ایجاد میشن. تیرگی انگشت: سیگار کشیدن بیش از اندازه منجر به سیاه شدن پوست و ناخن ها شده و به همون اندازه هم دندونا رو سیاه و خراب میکنه.

 

ریزش مو افراد سیگاری

سیگار کشیدن ممکنه براتون لذت بخش باشه اما جوانی رو از شما میگیره. سیگار کشیدن باعث آسیب درونی و بیرونی بدن میشه.

دکتر نیپون جیان و سری بالاجی به ما میگن که سیگار کشیدن چطوری روی چهره و ظاهر ما تاثیر میذاره. پس قبل از اینکه نفستون رو بگیره، ترکش کنین!

سیگار کشیدن به پوست و مو به یک اندازه تاثیر گذاشته و باعث میشه ظاهرتون پیرتر به نظر بیاد. سیگار باعث محروم شدن پوست از دریافت اکسیژن و مواد مغذی ضروری میشه. نیکوتین و مواد شیمیایی دیگه باعث مسدود شدن شریان ها و نرسیدن مواد مغذی به خون میشن.

افتادگی پوست و چین و چروک: مواد شیمیایی که از تنباکو و دیگر دخانیات آزاد میشن کلاژن و الاستین رو تخریب میکنن. این امر باعث افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک های عمیق میشه.

عکس های خفن عاشقانه
چروک دور لب: سیگار کشیدن باعث جمع شدن عضلات خاص دور لب شده و قابلیت ارتجاعی اش رو از بین میبره.

لکه های ناشی از سن: بسیاری از تحقیقات نشون دادن سیگاری ها بیشتر از سایرین در مقابل لکه های ناشی از سن آسیب پذیر هستن. لکه های سن، قسمت های تیره ای هستن که روی پوست صورت و دست ایجاد میشن.

حتما بخوانید  عمل لابیا و لابیاپلاستی چه عوارض و مشکلاتی دارد

تیرگی انگشت: سیگار کشیدن بیش از اندازه منجر به سیاه شدن پوست و ناخن ها شده و به همون اندازه هم دندونا رو سیاه و خراب میکنه.

ریزش مو: سیگار کشیدن به روند نازک شدن موها در مردان و زنان سرعت میده.
سیگار شریان ها رو مسدود کرده و باعث کاهش تامین مواد مغذی برای بدن میشه، و به همین ترتیب مواد مغذی لازم به سر نمیرسن.

چین و چروک اطراف چشم: چروک اطراف چشم در بین افراد سیگاری زودتر رخ داده و عمیق تر هستن. وقتی سیگار میکشین و دود به سمت بالا میره چشم دچار دوبینی شده و خودش رو جمع میکنه در نتیجه چین و چروک ایجاد میشه. علاوه بر این، تنباکو به خاطر مواد شیمیایی مضری که تولید میکنه، ساختار پوست و رگ های خونی اطراف چشم رو هم تغییر میده. / نوین زی

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید