درمان حسودی همسر و یا عشقتان

درمان حسودی در رابطه

بعضی ها شخصیت ساده ای دارند و به سختی می توانند ذهن طرف مقابل را بخوانند. بنابراین تا جایی که می توانید عشق خود را ابراز کنید و به شریکتان بگویید که چقدر به او محتاج اید. این کار احساس بهتری به هر دوی شما می دهد. ابراز عشق و علاقه نه تنها شرم آور نیست بلکه ثابت شده خاصیت درمانی هم دارد و احساس امنیت بیشتری به شخص می دهد.

شاید برای شما هم پیش آمده که شریک زندگی تان به بعضی از کارهایی که انجام می دهید، حسادت کند. حسادت، دیواری بین رابطه شما به وجود می آورد و حتی می تواند به سرعت روابطتان را دچار بحران کند. اگر با شخصی زندگی می کنید که نسبت به شما حس حسادت و کنترل دارد، این چند نکته را رعایت کنید.

۱٫ او را در فعالیت های روزانه خود شریک کنید

یکی از راههای مقابله با حسادت همسرتان این است که در طول روز، زمان بیشتری را با او بگذرانید. سعی کنید فعالیت های روزانه خود را در کنار او انجام دهید. بگذارید ببیند که شخصی دیگری جز او در زندگی شما نقشی ندارد. با این روش او خواهد فهمید که سر شما آنقدر شلوغ است که حتی وقت دیدن یا حرف زدن با شخص دیگری را هم ندارید. اگر به خرید می روید، از او هم درخواست کنید تا با شما همراه شود. با این کار او مطمئن خواهد شد که شما نه به هدف ملاقات با شخصی دیگر بلکه برای خرید خانه را ترک می کنید. به احتمال زیاد او درخواست شما را رد می کند اما از این که همه چیز سر جای خودش است، خیالش راحت خواهد شد.

۲٫ دوستی تان را از دیگران مخفی نکنید

اجازه دهید او در زندگی شما نقش داشته باشد. او را به اعضای خانواده، دوستان و همکاران خود معرفی کنید و با او به مهمانی بروید. اگر او را از افرادی که در طول روز با آنها در تماس اید پنهان کنید، حسادت او بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید  فکر ها و باورهای مخرب در مورد ازدواج

۳٫ تلفن همراه خود را کنار بگذارید

بعضی ها از تماس های پی در پی خسته و کلافه می شوند. اگر شریکتان از جلب توجه لذت می برد و شما نیز از آن آگاهید، پس عاقل باشید و به جای ور رفتن با گوشی موبایلتان، به او توجه کنید. زمانی که از هم دور می شوید، مدام به او زنگ بزنید و بگویید که دقیقا کجا و در حال چه کاری هستید یا این که برنامه بعدی تان چیست.

۴٫ عشق تان را نشان دهید

بعضی ها شخصیت ساده ای دارند و به سختی می توانند ذهن طرف مقابل را بخوانند. بنابراین تا جایی که می توانید عشق خود را ابراز کنید و به شریکتان بگویید که چقدر به او محتاج اید. این کار احساس بهتری به هر دوی شما می دهد. ابراز عشق و علاقه نه تنها شرم آور نیست بلکه ثابت شده خاصیت درمانی هم دارد و احساس امنیت بیشتری به شخص می دهد. راههای زیادی برای ابراز عشق وجود دارد، به عنوان مثال هدیه ای کوچک بخرید و در فرصتی مناسب به او دهید.

۵٫ درباره گذشته او بیشتر بدانید

همه ما ممکن است در گذشته حوادث بدی را تجربه کرده باشیم که همچنان گاهی ذهنمان را درگیر می کنند. شاید حس حسادت شریکتان به دلیل تجربه تلخ گذشته اش باشد. چه اتفاقی می افتد اگر بار دیگر طعم خیانت را بچشد؟ بنابراین این احساس او را درک کنید و به او زمان دهید تا اعتمادش به شما کامل شود./ برترین ها

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید