تقویت مژه با این روغن

تقویت مژه با این روغن

موقعی که ما در خصوص روغن کرچک حرف میزنیم در خصوص خواص ملین بودن آن نیز فکر مینماییم.بله!آن ۱ ملین طبیعی میباشد که در هر خانه ای به سادگی موجود است و خواص آن شناخته شده میباشد.با این حال، جدا از اینکه ملین فوق العاده ای است، به تازگی به عنوان یک درمان معجزه آسا برای رشد مژه شناخته شده است. بله، کسانی که می خواهند  مژه ضخیم تری داشته باشند می توانند از این روغن استفاده کنند. اکنون ببینیم  با روغن کرچک چگونه می توانیم مژه ها را قوی و زیبا کنیم؟

چرا روغن کرچک برای تقویت مو مفید است؟
روغن کرچک غنی از ویتامین E و دیگر پروتئین ها و مواد معدنی است.  همچنین دارای خواص ضد قارچ و ضد باکتری است که در رشد و تقویت فولیکول های مو مفید است. این روغن همچنین دارای تری گلیسرید از اسیدهای چرب همراه با ریسینلیدیک اسید است، که یک محصول بسیار عالی ضد التهابی است.

نحوه استفاده از روغن کرچک برای مژه؟
پس از دانستن در مورد اثرات شگرف روغن کرچک، اکنون ببینیم برای تقویت مژه چگونه از آن استفاده کنیم.اما قبل از آن، باید بدانید که چگونه روغن کرچک خوب بخریم . انتخاب روغن کرچک  بسیار مهم است باید دقت کنیم که خالص و طبیعی  باشد. در بازار روغن کرچک صنعتی هم وجود دارد  که کاملا متفاوت از روغن کرچک طبیعی است و اصلا توصیه نمی شود.

روغن کرچک بهتر است در شب قبل از خواب استفاده  شود.
صورت و چشم  را به خوبی با آب معمولی شسته  و سپس با یک حوله خشک کنید.
سپس، روغن کرچک را با یک برس ریمل  از لبه داخلی چشم بزنید دقت کنید که روغن حتما باید به ریشه مژه برسد. این کار را برای چشم دیگر هم انجام دهید.
در صورتی که  زیر چشم روغن ریخته باشد آن را تمیز  کنید.
صبح روز بعد مژه ها را بخوبی بشوئید. این مهم است چون در صبح نباید ذره ای روغن باشد چون اگر به داخل چشم برود عواقب خطرناکی دارد. هر شب این کار را انجام دهید.

حتما بخوانید  اطلاعاتی کامل در مورد اکستنشن مژه و تقویت مژه

شیوه های دیگر استفاده :
۱ –  روغن کرچک با گلیسیرین و سفیده تخم مرغ :
مخلوط گلیسیرین و سفیده تخم مرغ (فقط  دو قطره) را می توان با روغن کرچک برای تقویت  بیشتر مژه ترکیب کرد. این مخلوط می تواند  مفید تر باشد چون سفیده دارای پروتئین بالایی است و پروتئین به رشد مو کمک میکند

۲ – روغن کرچک با روغن زیتون :
به منظور افزایش فواید روغن کرچک، می توانید آن را با روغن زیتون ترکیب و سپس آن را بر روی مژه بزنید. روغن کرچک  اثرات شگفت انگیز بر رشد مژه دارد.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید