تفاوت میل جنسی زنان و مردان

بسیاری از بانوان و آقایان در مورد زندگی جنسی خود سوالاتی دارند که از جمله آن ها تفاوت میزان میل جنسی آن هاست که در زیر در مورد آن صحبت کرده ایم

سوال: خانمی ۲۳ ساله هستم. ۴ ماه است ازدواج کرده‌ام. اغلب بعد از هر رابطه زناشویی ارضا نمی‌شوم و بلافاصله میل به رابطه دوباره دارم ولی همسرم نه. در کل میل جنسی من بیشتر از همسرم است. آیا با توجه به اینکه اوایل ازدواجمان است، میل همسرم کم است یا مشکل از من است؟

meyl-jenssi

پاسخ:

بمیل جنسی چیزی است که در افراد مختلف متغیر است، افراد زیادی هستند که از نظر میل جنسی با هم تفاوت دارند و حتی میل جنسی در موقعیت های مختلف برای یک فرد هم تغییر می کند بنابراین نباید انتظار تشابه داشت بلکه باید متعهد بود که نیازهای یکدیگر را حل کنند.

در چنین مواقعی که فرد با عدم هماهنگی روبروست بهتر است به جای تحمل مشکل، با همسر خود صحبت کند و مشکل را با وی در میان بگذارد تا در صورت امکان بتواند فرد را راضی به رابطه مجدد نماید.

زنان اگر مهارت تحریک کنندگی داشته باشند می توانند بارها و بارها مرد خود را تحریک کنند و وی را برای عمل مجدد، تحریک کنند.

حتما بخوانید  افزایش سریع میل جنسی با این خوراکی ها

بدین صورت می توان با تعامل و انجام دوره های تناوبی، مثلا یک دوره مرد به نیاز زن پاسخ دهد و یک دوره زن شرایط مرد را درک کند، به رضایت جنسی مطلوب دست پیدا کنند

بیشتر زوج ها می توانند با مراجعه به روان درمان گر مشکلات خود را حل کنند و به زندگی عادی برگردند

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید