تجاوز به دختر ۶ ساله توسط پسر همسایه و سوزاندن آن با اسید

tajavoz

 

گزارشی درباره گم شدن دختر ۶ ساله تا پیدا شدن جسد این دختر بخوانید جزئیات کاملی درباره تجاوز به دختر ۶ ساله توسط پسر همسایه و سوزاندن آن با اسید در ادامه مطلب .

در پی مفقود شدن دختر بچه ۶ ساله مهاجر افغان بنام ستایش قریشی در منطقه خیرآباد ورامین , روز یکشنبه ۲۲ فروردین , خانواده ستایش اقدام به انتشار اطلاعیه ای مبنی بر مفقود شدن دخترشان می کنند و تمام منطقه و محله زندگی را به دنبال ستایش جستجو می کنند . اما شب هنگام جسد سوخته ستایش از منزل همسایه یافت می شود .

طی مصاحبه با پدر ستایش قریشی دخترک شش ساله مهاجر افغان, روز یکشنبه وقتی ستایش از منزل بیرون میرود , نمیدانسته که پسر همسایه فکر ربودن و قتل وی را در سر داشته و زندگی او را به کام مرگ خواهد کشاند . پسر اقدام به ربودن دختربچه می کند و دختر را به خانه خودشان میکشاند و پس از جنایت هولناک و قتل , با ریختن اسید جسد بیجان ستایش را میسوزاند و پس از آن سعی می کند تا جسد را معدوم کند تا آثار جنایت را از میان بردارد اما موفق به این کار نمی شود . پسر شیطان صفت این مسئله را با دوست خود در میان میگذارد اما دوست وی پیشنهاد می کند تا مسئله را با پدر خود در میان بگذارد . پس از آنکه خانواده قاتل از جنایت مطلع می شوند , طی تماس های مکرر تلفنی با پدر ستایش عنوان می کنند که دخترتان در همین نزدیکی است و بزودی پیدا میشود . بر اساس آنچه که پدر مقتول عنوان کرده است هدف پدر قاتل این بوده تا جسد را به بیرون از خانه منتقل کند و در جایی رها کند اما موفق به این کار نمی شوند و در همان شب پلیس نیروی انتظامی با حاضر شدن در محل جسد با آثار سوختگی با اسید را از منزل قاتل خارج می کند و پسر قاتل نیز دستگیر می شود .

حتما بخوانید  هشدار درباره مصرف نوشابه کوکاکولا

گزارش پزشکی قانونی تا این زمان منتشر نشده اما اطلاعاتی مبنی بر تجاوز به عنف در این جنایت هولناک بسیار محتمل و قابل پیش بینی می باشد .

 

461125_229

 تجاوز به دختر ۶ ساله توسط پسر همسایه و سوزاندن آن با اسید

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید