برای داشتن دکوراسیون مدرن این کارها را انجام دهید

در دکوراسیون مدرن یک اصل وجود دارد و آن هم: هرچه کمتر بهتر است. هر چه مبلمان کمتر باشد، جلوه بیشتری دارد. در اتاق‌های مدرن امروزی بیش از رنگ های تیره به اتاق سبکی خاص داده و آن را کلاسیک و مدرن نشان می دهند. در این نوع دکوراسیون، معمولا وسایل دکور در یک اتاق محدود به میز، کاناپه و اشیا محدودی است.

برای داشتن دکوراسیون مدرن این کارها را انجام دهید
اتاق خواب مدرن
نکات زیر می تواند برای مدرن جلوه دادن اتاق خواب مفید باشد. از یک تخت کوتاه با دو پاتختی و دو چراغ در روی آنها استفاده کنید. میتوانید مجسمه، نقاشی روی دیوار، لوستر، کاغذ دیواری و قالیچه نیز بگذارید. یک میز آرایش همراه با صندلی مدرن را فراموش نکنید.

 

اتاق پذیرایی مدرن
اتاق پذیرایی بیانگر سلیقه و حس هنری صاحب خانه است. در سبک مدرن می توان برای مبلمان اتاق پذیرایی از کاناپه، مبل و میز جلوی آن، میز ناهارخوری و صندلی، دیوارهای رنگی، ست تلویزیون، کتابخانه و سایر تجهیزات دکوری استفاده نمود. استفاده از چند شمع به رنگ روشن داخل جاشمعی زیبا برای مدرن جلوه دادن اتاق پذیرایی مفید است.
جهت دکوراسیون مدرن اداری، می توان با ترکیبی از پارتیشن و مبلمان اداری مناسب، به طرحی ایده آل دست یافت.

 

آشپزخانه مدرن
آشپزخانه مدرن انرژی شما را در انجام کارها افزایش می دهد. آشپزخانه مدرن دارای فضای منظم بوده و وسایل اضافه در آن دیده نمی شود.
انتخاب رنگ سفید برای کشوها و استفاده از صندلی های بدون دسته در مدرن جلوه دادن ظاهر آشپزخانه مفید است.
اتاق ناهارخوری مدرن
اگر می خواهید همواره از خوردن غذا با اعضا خانواده یا دوستان خود لذت ببرید و حس خوبی در خانه داشته باشید، از مبلمان مدرن مانند میز ناهارخوری بزرگ با سطح شیشه ای همراه با صندلی های شیک در اتاق ناهارخوری استفاده کنید. یک لوستر رنگی مناسب در بالای میز ناهارخوری یا استفاده از چراغ های دکوری، زیبایی خاصی به این اتاق می دهد. آویختن پرده های تزیینی (ماتیلدا) در رنگ های جذاب مانند قرمز شاد، ارغوانی، قهوه ای یا سقید را فراموش نکنید.

حتما بخوانید  دکوراسیون سرویس بهداشتی شیک

سرویس بهداشتی مدرن
رنگ های آبی روشن، بنفش، سبز، صورتی و نارنجی موجب آرامش جسم و روح انسان می شوند. نورپردازی ملایم، رنگ های لوکس و آینه های دیواری آرامش بخش بوده و فضا را مدرن می کنند. مدرن بودن سرویس بهداشتی صرفا به معنی استفاده از رنگ های سرد و سفید نیست. امروزه تنوع رنگ وسایل بهداشتی بسیار گسترده بوده و هر کس به سلیقه خود می تواند حق انتخاب داشته باشد.

ساختمان

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید