با این سبک آرایش مردها را فراری می دهید

آرنج و زانوهای زبر و خشک هیچ جذابیتی ندارند. بنابراین استفاده از کرم مرطوب کننده را در برنامه روزانه خود قرار دهید. این کار را نه تنها برای مردان بلکه اول از همه برای خودتان انجام دهید. شما برای جوان ماندن باید هر روز به مراقبت از پوست خود اهمیت دهید.

مردها از این سبک آرایش خوششان نمی آید

حتما برای شما هم پیش آمده که در جمع زنانه خود درباره مدل مو یا لباس آقایان مجلس صحبت کنید. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که آقایان هم گاهی درباره شیوه آرایش و لباس پوشیدن خانم ها صحبت و از آنها انتقاد می کنند؟ ما در اینجا ۱۰ اشتباه رایج آرایشی را که آقایان به سرعت به آنها پی می برند، برایتان آورده ایم. اگر می خواهید برای آقایان جذاب باشید و در جمع بدرخشید، از این اشتباهات خودداری کنید.

عطر زدن زیاد
عطر بر جذابیت شما می افزاید و افراد زیادی را به سمت تان جذب می کند اما آقایان دوست دارند که شما تنها برای آنها عطر بزنید. زمانی که عطرتان تمام فضا را پر می کند، در واقع آنها را از خود دور می کنید. بنابراین در مصرف آن زیاده روی نکنید. اگر شما بوی عطر خود را احساس نمی کنید بدین معنی نیست که دیگران نیز اینگونه اند. ۳ تا ۴ اسپری کافی است و برای ماندگاری بیشتر آن را پشت گوش، داخل آرنج، روی مچ و پشت زانوهایتان بزنید.

کرم پودر زیاد
کرم پودر برای درخشش و زیبایی بیشتر پوست به کار می رود اما اگر آن را بیش از اندازه مصرف کنید، طوری که در نگاه اول تنها کرم پودرتان به چشم آید، اشتباه عمل کرده اید. مصرف زیاد، استفاده از رنگی که با پوست صورت شما هماهنگی ندارد یا یک دست نبودن آن روی صورت، اشتباهاتی است که باید از آنها خودداری کنید.

سایه چشم درخشان
سایه های براق، چین و چروک های اطراف چشم را بیشتر نشان می دهند. اگر جوان هستید که مشکلی نیست اما اگر پوست تان چین و چروک دارد، از مصرف زیاد سایه چشم براق خودداری کنید. شما پول زیادی برای پوشاندن چروک های صورت تان می پردازید اما تمام آنها با مصرف سایه های چشم براق نابود می شوند. اگر می خواهید چشم هایتان بیشتر بدرخشد، از سایه های مات استفاده کنید. از مصرف زیاد سایه چشم، خط چشم و ریمل براق به شدت خودداری کنید وگرنه به سرعت مورد انتقاد آقایان قرار خواهید گرفت.

ریمل زیاد
مژه های بلند از نظر آقایان جذاب است اما مژه هایی که ریمل زیادی روی آنها را پوشانده، هیچ جذابیتی ندارند. از طرف دیگر ریمل زیاد موجب چسبیدن مژه ها به هم و پس از مدتی ریختن آنها زیر چشم هایتان می شود، بنابراین برای جلوگیری از این وضعیت از ریمل ضد آب استفاده کنید.

اصلاح نادرست
تمام آقایان دوست دارند خانم هایشان مرتب اصلاح کنند و تمییز باشند. اگر شما این گونه نیستید، آرایش صورت هم برای زیبایی و جذابیت شما فایده ای ندارد. هنگام اصلاح نیز مراقب باشید، پوست بدن شما باید نرم به نظر آید نه خراشیده و زبر. این اولین چیزی است که نظر آقایان را به خود جلب می کند.

حتما بخوانید  آرایش چشم با طرح رنگ بنفش + آموزش تصویری

پوست خشک
پوست خشک نیز مانند پوست خراشیده، زیبایی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. آرنج و زانوهای زبر و خشک هیچ جذابیتی ندارند. بنابراین استفاده از کرم مرطوب کننده را در برنامه روزانه خود قرار دهید. این کار را نه تنها برای مردان بلکه اول از همه برای خودتان انجام دهید. شما برای جوان ماندن باید هر روز به مراقبت از پوست خود اهمیت دهید. اگر پوستی خیلی خشک دارید، ما روغن نارگیل یا روغن زیتون و ماسک های خانگی را به شما پیشنهاد می کنیم.

عدم توجه به بهداشت دهان
بوی بد دهان و دندان های زرد موجب دور شدن افراد از شما می شوند. مراقب باشید که پس از مصرف غذا چیزی روی دندان هایتان باقی نماند. برای جلوگیری از بوی بد دهان نیز مسواک را فراموش نکنید. اگر هم از زردی دندان هایتان رنج می برید، سفید کننده های زیادی را در بازار می توانید پیدا نکنید. اگر سیگاری هستید یا مقدار زیادی قهوه می نوشید، همیشه آب نبات یا آدامس نعنایی به همراه داشته باشید.

رژ لب زیاد

حتما برای شما هم زننده است که مردی را با سیبیل های آغشته به غذا یا ماست ببینید. آقایان هم درباره خانم هایی که رژ را روی لب هایشان خالی می کنند، همین حس را دارند. به جای استفاده از رژ های براق و غلیظ، از رژهای مات با رنگ طبیعی استفاده کنید. اشتباه دیگری که زنان در آرایش خود مرتکب می شوند، خط لب تیره است. اگر از خط لب همرنگ با رژتان استفاده می کنید خوب است زیرا از پخش شدن رژ جلوگیری می کند اما استفاده از خط لب تیره تر از رژ هیچ جذابیتی ندارد.

موهای غیر طبیعی

آقایان موهای طبیعی خانم ها را بیشتر می پسندند. برای زیبا بودن لازم نیست به دنبال محصولات آرایشی مو بگردید، موهای طبیعی جذابیت بیشتری دارند. مواد نگهدارنده هایی مانند ژل مو را روی موهای خود خالی نکنید، طوری که پس از لمس آنها مجبور به شستن دست هایتان شوید.
موهای غیر طبیعی
موهای غیر طبیعی

ترمیم آرایش

خانم ها برای آقایان، حتی بدون آرایش هم جذابیت دارند. ترمیم رژ لب پس از صرف غذا اشکالی ندارد اما آرایش مجدد مو، عطر زدن و ترمیم مدام آرایش صورت اشتباهات رایجی است که خانم ها مرتکب می شوند. به جای این که مدام نگران ظاهر خود باشید، از لحظاتی که با دیگران می گذرانید، لذت ببرید. یادتان باشد آقایان چهره طبیعی شما را بیشتر می پسندند پس با آرایش زیاد آنها را از خود دور نکنید.
برترین ها

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید