بارسلونا بازی با رئال مادرید را ۴ بر ۰ برد

بارسلونا بازی با رئال مادرید را 4 بر 0 برد

تیم فوتبال محبوب بارسلونا یک بازی درخشان را انجام داد و با ۴ گل تیم رئال مادرید را شکست داد ، گل های این بازی را لوئیس سوارس (۲) ، نیمار و آندرس اینیستا زدند …

دو تیم رئال‌مادرید(Real Madrid) و بارسلونا(Barcelona) در دیداری حساس از لالیگای اسپانیا برابر هم قرار گرفتند.

ترکیب رئال مادرید:

کیلور ناواس(Keylor Navas)، دانیلو(Danilo)، راموس(Sergio Ramos)، واران(Raphaël Varane)، مارسلو(Marcelo)، تونی کروس(Toni Kroos)، لوکا مودریچ(Luka Modrić)، خامس رودریگز(James Rodríguez)، گرت بیل(Gareth Bale)، کریم بنزما(Karim Benzema) و کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo).

ترکیب بارسلونا:

کلودیو براوو(Claudio Bravo)، دنی آلوس(Dani Alves)، جرارد پیکه(Gerard Piqué)، یوردی آلبا(Jordi Alba)، خاویر ماسکرانو(Javier Mascherano)، سرخیو بوسکتس(Sergio Busquets)، ایوان راکیتیچ(Ivan Rakitić)، سرخی روبرتو(Sergi Roberto)، اینیستا(Andrés Iniesta)، نیمار(Neymar) و سوارس(Luis Suárez).

در نیمه نخست این دیدار، بارسلونا با گل‌های لوئیس سوارس و نیمار توانست رئال مادرید را در خانه مغلوب کند. بازی در نیمه دوم نیز با هجوم رئال مادرید روی دروازه بارسلونا آغاز شد. رئال که چیزی برای از دست دادن نداشت سراپا حمله شد. در همان ابتدای نیمه دوم مارسلو می توانست تیمش را به گل برساند ولی خود‌خواهی و بی دقتی این مدافع برزیلی، مانع از گلزنی آنها شد. البته بارسلونا هم دست و پا بسته نبود و چند موقعیت گل را روی دروازه حریف خود ایجاد کرد.

دقیقه ۵۳ نوبت به آندرس اینیستا رسید تا با شوتی دیدنی گل سوم را نیز وارد دروازه کیلور ناواس کند تا شکست رئالی ها سنگین‌تر شود تا بنیتس(Rafael Benítez) در اولین ال‌کلاسیکوی خود کابوس وار شود.

پس از این گل نزدیک بود سوارس گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند که ضربه او به تور کنار دروازه برخورد کرد و در ادامه در محوطه جریمه سرنگون شد که داور پنالتی تشخیص نداد. در ادامه ایسکو(Isco) برای رئال مادرید به میدان آمد و لیونل مسی(Lionel Messi) نیز به جای ایوان راکیتیچ کروات به میدان آمد تا این بازیکن نیز بعد از مدت ها در ترکیب تیمش به میدان برود. مسی در دقیقه ۶۶ صاحب یک موقعیت گل شد که ضربه او بلوکه شد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

حتما بخوانید  آشنایی با ورزش تاریخچه فوتبال

رئالی‌ها نیز موقعیت جدی نتوانستند روی دروازه حریف خود ایجاد کنند و تنها چشم به توپ های مستقیم دوخته بودند. رونالدو در دقیقه ۶۸ جدی ترین موقعیت تیمش را از دست داد و پاس طلایی گرت بیل را از دست داد و توپ را به جایی زد که براوو حضور داشت.

بارسلونا در دقیقه ۷۴ به گل چهارم رسید. این بار لوئیس سوارس باز هم درخشید و توانست در موقعیت تک به تک توپ را به راحتی وارد دروازه ناواس کند تا این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود این تیم به پایان برسد.

در ادامه رئالی ها اخلاق را هم باختند و ایسکو که به تازگی به میدان آمده بود تکل بدی روی پای نیمار رفت تا با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شود و رئال ادامه بازی را ۱۰ نفره بازی کند. در دقیقه ۹۰ رونالدو در یک قدمی دروازه توپ را به براوو زد تا نتواند دروازه بارسلونا را باز کند و براوو نیز درخشش خوب خود در این دیدار را نشان داده باشد.

به این ترتیب بنیتس در اولین ال‌کلاسیکوی خود با نتیجه ضعیف ۴ بر صفر برابر بارسلونا شکست خورد تا با ۶ امتیاز کمتر در رده دوم بماند. در دیگر دیدار رئال‌سوسیداد(Real Sociedad) در خانه با دو گل سویا(Sevilla) را شکست داد که باید این هفته در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید