انتخاب ادکلن برای همسر و یا دوستان

پیشنهاد ویژه ما به شما مجموعه‌ای از ادکلن‌هایی است که تنها رنگ قرمزشان برای نشان دادن مهر بی‌پایان و هیجان سرشارتان کافی است. فراموش نکنید با انتخاب این ادکلن‌ها نه‌تنها رایحه‌ای ماندگار که بمبی از انرژی را به همسر و دوستان عزیزتر از جان‌تان هدیه می‌کنید.

وقتی پای همسران مهربان و دوستان عزیزتر از جان در میان باشد، هدیه دادن بهانه نمی‌خواهد! مهم این است که شما همیشه و هرکجا برای نشان دادن مهر بی‌پایان‌تان دنبال بهترین فرصت‌ها باشید و حالا که بهانه و فرصت دست به دست هم داده‌اند تا دوست‌داشتن‌تان را به رخ بکشید ما هم شما را تنها نمی‌گذاریم!


انتخابی که در ذهن می‌ماند

معرفی ادکلن Dior, Hypnotic Poison
Dior, Hypnotic Poison

یکی از ادکلن‌های قرمزی که برای هدیه دادن آن از همین حالا می‌توانید برنامه‌ریزی کنید، ادکلن زنانه Hypnotic Poison محصول سال ۲۰۱۰ کمپانی Dior است؛ ادکلنی با رایحه‌ای ماندگار، گرم و شیرین مخصوص همین روزهای زمستانی. رایحه رمانتیک این ادکلن که ترکیبی است از عطر شکوفه پرتقال، گل ارکیده، مریم، کمی هم مشک، چوب صندل و وانیل، همراه با رنگ قرمز و شیشه جذاب این ادکلن، خاطره انتخاب شایسته شما را همیشه در خاطر همسرتان زنده نگه می‌دارد.

یک روز گرم تابستانی
معرفی ادکلن BVLGARI, Omnia Coral
BVLGARI, Omnia Coral

با هدیه دادن ادکلن Omnia Coral از ادکلن‌های زنانه و ماندگار کمپانی BVLGARI می‌توانید خاطره روزهای تابستانی را در ذهن همسر یا بهترین دوست‌تان زنده ‌کنید. عطر ملایم و شیرین Omnia Coral با ردپایی از عطر گل‌ها و میوه‌های تابستانی رایحه‌ای خاص و منحصر به فرد را به خودش اختصاص داده است؛ رایحه‌ای ماندگار که ترکیبی است از رایحه‌ترنج، گل‌ نیلوفر آبی، گل‌ بامیه، گل سوسن، توت‌وحشی، انار، سرو و مشک. تکمیل‌کننده این رایحه باطراوات و شاداب رنگ قرمزی است که برای بطری این ادکلن در نظر گرفته شده؛ می‌بینید که همه چیز برای یک انتخاب بی‌نظیر تکمیل است!

تصویری برای رویاهای شما
معرفی ادکلن KENZO, FLOWER TAG
KENZO, FLOWER TAG

ادکلن قرمز دیگری که می‌توانید به عنوان هدیه‌ای متفاوت روی آن حساب کنید ادکلن FLOWER TAG از خانواده KENZO ست. همانطور که انتظار می‌رود رایحه این ادکلن رایحه‌ای است گلی که البته این بار عطر میوه‌ها نیز با آن ترکیب شده است نتیجه هم شده رایحه‌ای ملایم و شیرین و به غایت زنانه! طراحان FLOWER TAG معتقدند رایحه این ادکلن که ترکیبی است از ریواس قرمز، توت‌سیاه، گریپ‌فروت، گل یاس و صدتومنی، نعناع هندی، شکلات و بالاخره مشک و وانیل رویاهای زنانه را به تصویر می‌کشد!

به انتخاب‌‌تان افتخار کنید

معرفی ادکلن L'Acquarossa, FENDI
L`Acquarossa, FENDI

ترکیبی از رایحه ماندارین، ترنج، آلوی سیاه، رایحه‌های شکوفه‌های پرتقال، گل رز، مگنولیا و کمی شاه‌پسند می‌شود L`Acquarossa ؛ادکلنی به رنگ قرمز و تا دل‌تان بخواهد به یاد ماندنی از خانواده FENDI. عطری زنانه با رایحه‌ای گرم و تلخ مناسب برای همین روزهای زمستانی به‌خصوص وقتی کمی هم عطر نعناع هندی و سدر سرخ به آن اضافه شود. رنگ قرمز بطری آن هم که کار را تمام می‌کند. یادتان باشد با انتخاب این ادکلن به خاطر سنگینی دلچسب رایحه آن می‌توانید به هدیه متفاوت‌تان‌ افتخار کنید!

حتما بخوانید  سری جدید مدل روسری و شال با برند Burberry

هدیه‌ای قدیمی اما به یادماندنی
معرفی ادکلن GIVENCHY, XERYUS ROUGE
GIVENCHY, XERYUS ROUGE

ادکلن XERYUS ROUGE از آن انتخاب‌های قدیمی است که سال‌های سال هم بگذرد اعتبارش را از دست نمی‌دهد. رایحه چوبی و معطر این ادکلن که پیشکش کمپانی GIVENCHY به آقایان مشکل‌پسند است ترکیبی است از رایحه پرتقال چینی، ترخون، کاکتوس، شمعدانی، فلفل و بالاخره سدر، چوب صندل و مشک. با انتخاب این ادکلن می‌توانید رایحه‌ای گرم و تند را برای آخرین روزهای زمستانی به همسرتان هدیه کنید. بطری قرمز رنگ آن هم که دقیقا همان چیزی است که دنبالش بودید!

کمی نشاط هدیه بدهید!
معرفی ادکلن HUGO BOSS, HUGO RED
HUGO BOSS, HUGO RED

وقتی پای شیشه‌هایی به رنگ قرمز در میان است ادکلن HUGO RED یکی از انتخاب‌های مهم شماست! این ادکلن که از سال ۲۰۱۳ روانه بازار شده توانسته مردان مشکل‌پسند بسیاری را به جمع طرفدارانش دعوت کند. HUGO RED ادکلنی است با رایحه گرم و تند برای همین روزهای زمستانی؛ رایحه‌ای که با ایجاد احساسی شیرین و نشاط‌بخش همسرتان را سر ذوق می‌آورد. رایحه شیرین این ادکلن ترکیبی است از عطر گریپ‌فروت، فلفل صورتی و صمغ گیاهی در کنار رایحه ریواس، سدر، آناناس و بالاخره دانه توکا و عنبر!

گرم و شرقی
معرفی ادکلن DAVIDOFF , HOT WATER
DAVIDOFF , HOTWATER

ادکلن مردانه HOTWATER محصول سال ۲۰۰۹ کمپانی DAVIDOFF انتخاب دیگری است که می‌توانید به عنوان هدیه‌ای منحصر به فرد از همین حالا برای خریدش برنامه‌ریزی کنید به‌خصوص اگر همسرتان طرفدار رایحه‌های تند و شرقی باشد. علاوه بر رنگ قرمز بطری رایحه گرم آن هم دقیقا همان چیزی است که در واپسین روزهای زمستانی به کارتان می‌آید؛ رایحه‌ای گرم و در عین حال شیرین و نسبتا تند که ترکیبی است متفاوت از عطر ریحان، چوب‌های معطر جنگلی، فلفل، نعناع هندی و بوته‌های وحشی.

همراهی همیشگی

معرفی ادکلن RALPH LAUREN, POLO RED

Ralph Lauren Fragrances Introduces POLO RED: A New Fragrance With A Fiery Edge And Daring Confidence. (PRNewsFoto/Ralph Lauren Fragrances)

RALPH LAUREN, POLO RED

POLO RED از آن ادکلن‌های مردانه‌ای است که صرفا رنگ قرمز پر انرژی بطری‌اش می‌تواند بهترین بهانه برای انتخاب باشد. حالا بماند که رایحه تند و چوبی آن هم جذابیتش‌ را چندبرابر می‌کند. رایحه چوبی این ادکلن که حاصل ترکیب عطر گریپ‌‌فروت قرمز، کرن‌بری، لیمو، مریم‌گلی قرمز، زعفران و اسطوخودس همراه با چوب قرمز و عنبر از نوع گرم و بالاخره دانه‌هایی از قهوه است در تمام چهار فصل می‌تواند همراه خوبی برای همسر شما باشد؛ همراهی که هر لحظه و هرکجا یاد شما را در ذهنش زنده می‌کند!/ مجله زندگی ایده آل

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید