اطلاعاتی جالب برای پوشیدن و نگهداری کفش خانم ها

اگر قرار است کفش های پنجه باریک را برای مدتی طولانی بپوشید انگشت های سوم و چهارم را با چسب به هم بچسبانید. درست بین این ۲ انگشت رگ عصبی وجود دارد که چسب فشار روی آن را کمتر می کند و باعث می شود فشار کمتری روی قسمت توپ پا وارد شود.

ترفند های پوشیدن کفش پاشنه دار برای زنان

خانم ها کفش پاشنه بلند دوست دارند چون به آن ها احساس اعتماد به نفس و شیک بودن می دهد. البته باوجود عوارض پوشیدن کفش های پاشنه بلند مثل تاول و درد و راحت نبودن آن ها باز هم به استفاده از این نوع کفش ها ادامه می دهند. بنابراین اگر نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید و کفش پاشنه دار نپوشید باید یکسری نکات و توصیه ها در مورد آن ها را بدانید و حتما رعایت کنید.

در ابتدا ارتفاع پاشنه ایده آل خود را بررسی کنید

شاید تصور کنید قد پاشنه کفشی که استفاده می کنید مناسب و راحت است اما قد ایده آل پاشنه کفش به چند عامل بستگی دارد. مثل: شکل پا، انعطاف پذیری و قوس پاها. با راهنمای بالا می توانید پاشنه ایده آل پاهای خود را ارزیابی و پیدا کنید.

چگونه بفهمیم کفش ها راحت هستند یا نه؟

قبل از خرید کفش نگاهی به این تصویر بیندازید تا آسان تر بتوانید کفش های راحت را تشخیص داده و انتخاب کنید. برای این کار تنها پاشنه کفش نیست که باید مد نظر قرار بگیرد بلکه موارد دیگری چون شیب کفش و فاصله پاشنه و کف پا هم باید در نظر گرفته شود. هر چه شیب کفش بیشتر باشد وزن بیشتری روی انگشت ها وارد می شود و این برای پاها خوب نیست.

هنگام پوشیدن کفش های تنگ انگشت های سوم و چهارم را به هم چسب بزنید

اگر قرار است کفش های پنجه باریک را برای مدتی طولانی بپوشید انگشت های سوم و چهارم را با چسب به هم بچسبانید. درست بین این ۲ انگشت رگ عصبی وجود دارد که چسب فشار روی آن را کمتر می کند و باعث می شود فشار کمتری روی قسمت توپ پا وارد شود.

حتما بخوانید  افرادی که دیابت دارند چه کفش هایی بپوشند؟

با اسپری مو از عرق پا جلوگیری کنید

رطوبت باعث می شود پاها داخل کفش سر بخورد. بنابراین قبل از پوشیدن کفش کمی به پاها اسپری تافت بزنید.

برای جلوگیری از تاول به کفش ها دئودورانت بزنید
کاربرد مام فقط برای جلوگیری از بوی عرق زیر بغل نیست بلکه از تاول ایجاد شده با کفش نیز جلوگیری می کند. قبل از پوشیدن کفش ها کمی دئودورانت به کناره ها و داخل کفش بمالید.

برای جا باز کردن کفش ها از یخچال استفاده کنید
کفش های نو در ابتدا کمی تنگ هستند و آسان ترین راه برای جا باز کردن آن ها این است که یک کیسه آب را داخل کفش قرار داده و یک شبانه روز در فریزر قرار دهید. با یخ زدن آب داخل کیسه کفش ها هم جا باز می کنند.

یکی دیگر از راه ها برای جا باز کردن کفش ها این است که بعد از پوشیدن کفش ها روی آن ها سشوار بزنید.

کف کفش ها سمباده بکشید
آخرین توصیه برای استفاده از کفش های پاشنه بلند مربوط به کفش های لیز است. سک عدد سمباده بردارید و به کف کفش ها بمالید.

این ها مواردی هستند که هر خانمی باید بداند. پس آن را با خانم های دیگر هم به اشتراک بگذارید تا آرامش بیشتری با کفش های پاشنه دار داشته باشند. / بدونیم

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید