از بین بردن کبودی زیر چشم با این ترفندهای آرایشی

از بین بردن کبودی زیر چشم با این ترفندهای آرایشی

گاهی ممکن است زیر چشم کبود شود که این مشکل را میتوان با آرایش حل کرد و با آرایش آن را محو نمود.کبودی زیر چشم تان را با ترفندهای های آرایشی زیر از بین ببرید …

گاهی اوقات حتی با آرایش کردن هم نمی توانید برخی از عیوب پوستی خود را بپوشانید زیرا ممکن است کامل یا حتی زیاد آرایش کرده باشید اما راه و روش پوشاندن عیوب پوست خود را ندانید .

کبودی زیر چشمم را چگونه با آرایش از بین ببرم؟

در این پست ما روش ها و تر فندهایی را برای پوشاندن عیوب پوستتان به کمک لوازم آرایش به شما ارائه می دهیم :

اگر جزو افرادی هستید که زیر چشم هایتان به طور طبیعی کبود و تیره می باشد حتما باید آرایش چشم خود را به طور کامل انجام دهید تا مواد لوازم آرایشتان زیر چشم هایتان نریزد و دوباره زیرچشم هایتان را تیره نکند و سپس از کرم های آرایشی محو کننده و پوشاننده استفاده کنید.

_ ابتدا پوست تان را با کرمی رنگ پوست تان بپوشانید. سپس با یک کرمی که یک درجه روشن تر از رنگ پوست شما باشد قسمت هایی از پوستتان از جمله پیشانی ، روی بینی، گونه ها ، چانه و قسمتی از پشت لبتان را دوباره کرم بزنید و کرم را پخش کنید تا صورت شما به بهترین شکل نمایان شود و برجستگی های این قسمت ها بیشتر شده و کبودی زیر چشم هایتان محو شود.

حتما بخوانید  با طب سنتی پوست و موی شاداب داشته باشیم

_ یکی دیگر از ترفندها این است که برای پوشاندن کبودی های زیر چشم خود حتما کرم را روی صورت به کمک یک قلم پد دار یا پد های کرم پخش کنید و فقط به صورت نقطه ای روی پوستتان کار نکنید .

از بین بردن کبودی زیر چشم با این ترفندهای آرایشی

_  برای نواحی ای از پوست که می خواهید پوشانده شود حتما از کرم های پوشاننده سبک یا همان کرم های گریم استفاده کنید یا چند کرم گریم را با هم مخلوط کنید تا رنگ پوستتان به دست آید.

_ برجسته کردن گونه ها نیز نقش بزرگی در پنهان کردن سیاهی ها و کبودی های دور چشم دارد با برجسته کردن گونه ها به کمک رژ گونه های رنگ روشن شما می توانید تا حد زیادی نگاه ها را از کبودی های زیر چشم خود دور کنید.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید