اثرات آب هویج بر توقف سلول سرطانی

1813572_824

طی تحقیقات به عمل آمده و گفته محققان آب هویج خواص بی شماری دارد و یک از مهم ترین خواص آن باعث میشود رشد سلول سرطانی متوقف شود بخوانید اطلاعات بیشتر را در این مورد از گفته محققان در ادامه مطلب .

محققان می‌گویند: مصرف روزانه آب هویج در مبتلایان به سرطان باعث توقف رشد سلول‌های سرطانی می‌شود.
بر اساس تحقیقی که در جولای ۲۰۱۳ در انجمن ملی سرطان آمریکا انجام شده است، با انجام سی تی اسکن مشاهده شده است که با مصرف روزانه آب هویج در بیماران سرطانی به مدت ۸ هفته، رشد گره‌های لنفاوی سرطانی به حالت طبیعی برگشته است.
محققان می‌گویند: مصرف روزانه آب هویج به مدت دو هفته در بیماران سرطانی، موجب بهبودی نسبی می‌شود. با ادامه مصرف آب هویج پس از ۸ هفته سرطان در حال رشد متوقف شده و تومورها شروع به کوچک شدن می‌کنند، پس از ۴ ماه مصرف آب هویج، تمام گره‌های لنفاوی در ریه‌ها طبیعی شده و ۸ ماه بعد پس از مصرف آب هویج سرطان به کلی از بین می‌رود.

 خاصیت آنتی اکسیدان موجود در هویج عامل توقف رشدسلول های سرطانی
به گفته این محققان: به اثبات رسیده است که آنتی اکسیدان موجود در هویج خواص ضد سرطان دارند. پس از مصرف آب هویج، سطح خونی کاروتنوئیدها در نجات یافتگان از سرطان پستان افزایش یافته است. بنابراین محققان بر این باورند که افزایش سطوح خونی کاروتینوئید به عنوان یک ضدسرطان عمل می‌کند و باعث توقف رشد سلول های سرطانی میشود.

حتما بخوانید  آیا افسردگی با سرطان ارتباط دارد ؟

به آقایان توصیه می شود حتما در روز یک هویج بخورند .

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید