چگونه ابروهای خود را پرپشت و حجیم کنیم

abroo

 

 

 

اگر مدتی است که ابروهایتان ریزش پیدا کرده و یا همیشه ابروهای نازکی داشته اید و حالا می خواهید رشد آنهارا بیشتر کنید. توصیه می کنم که این مطلب را بخوانید. بسیاری فکر می کنند که رویش مجدد ابرو غیر ممکن است اما این حرف کاملا بی پایه و اساس است. شما با استفاده از یک روش کاملا ساده و خانگی به رویش مجدد و حجیم شدن ابروهایتان کمک کنید.

تقویت ابرو: اگر دوست دارید ابروهایی زیبا داشته باشید و آنها را آنگونه که دوست دارید آرایش کنید با این مطلب همراه ما باشید تا روشهای فوق العاده کارا را برای تقویت کردن ابروهایتان یاد بگیرید.

معجزه سرمه بادام شیرین برای تقویت ابرو :

بادام شیرین یکی از انواع روغن هایی است که برای تقویت موها بویژه تقویت موهای ابرو مناسب است و با روشی که در ادامه این مطلب تاروت رنگی می خوانید می توانید ابروهایی پر پشت و زیبا داشته باشید.

دستورالعمل استفاده از بادام شیرین برای تقویت ابروها:
یک بادام شیرین را پوست بگیرید و با کمک یک میله نازک یا سوزن آن را روی حرارت نگه دارید.
ظرفی از جنس روی را با دست دیگرتان بالای بادام بگیرید.
وقتی بادام آتش گرفت دوده ناشی از بادام به دور ظرف می نشیند که همان سرمه است.

حتما بخوانید  راهکاری برای ماندگاری رژ لب روی لب

روش فوق العاده مناسب برای تقویت ابرو:

بادام آتش گرفته را درون یک قابلمه روی بیندازید و در ان را ببندید سپس پس از خاموش شدن بادام درب را برداشته و دوده های چسبیده به دور ظرف را که همان سرمه است جدا کنید.
برای ساخت سرمه فندق هم از این روشها می توانید استفاده کنید فقط دقت کنید فندق بو داده استفاده نکنید.هر دوی این سرمه ها برای تقویت ابرو مناسب می باشند.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید