آنجلینا جولی و نکاتی درباره فیلم جدیدش

آنجلینا جولی و نکاتی درباره فیلم جدیدش

مصاحبه ای جدید با آنجلینا جولی صورت گرفته که در این مصاحبه درباره فیلم جدیدش ، فیلم کنار دریا ، صحبت نموده است.مسئولیت آنجلینا جولی در این فیلم نویسندگی و کارگردانی میباشد …

آنجلینا جولی درباره فیلم جدید خود می‌گوید: «من و برد مشکلات خود را داریم، اما اگر شخصیت‌های فیلم «کنار دریا» حتی اندکی مشکلاتی شبیه به ما داشتند، نمی‌توانستیم این فیلم را بسازیم.»

زوج سرشناس سینمای هالیوود پاییز امسال با فیلم «کنار دریا» به کارگردانی آنجلینا جولی بر پرده سینماهای جهان ظاهر خواهند شد. بازیگران «آقا و خانم اسمیت» در این فیلم بحران‌های زندگی مشترک یک زن و شوهر را به تصویر می‌کشند.

آنجلینا جولی و برد پیت نخستین بار است که پس از فیلم «آقا و خانم اسمیت»، در یک فیلم همبازی می‌شوند. داستان این فیلم درباره زوجی است که در سال ۱۹۷۰ برای گذراندن تعطیلات به فرانسه رفته‌اند، و در این سفر سعی دارند که مشکلات زندگی مشترک‌شان را حل کنند.

جولی در مصاحبه خود با مجله ووگ درباره این فیلم گفت : «همه می‌دانند که زندگی سراسر شادی و یا سراسر غم نیست. رابطه‌ها هم لحظه‌های افراطی خود را دارند، شما می‌توانید عاشق کسی باشید که در آن واحد آرزوی مرگش را می‌کنید.»

علیرغم این که جولی تاکید می‌کند داستان فیلم ربطی به زندگی واقعی او و برد پیت ندارد، در عین حال می‌گوید که این داستان زاده «ذهن پریشان اوست.» او در این باره گفت : «هنگامی که مشغول نوشتن این داستان بودم، تصور می‌کردم که واقعا آن کارها را انجام می‌دهم، بنابراین با نوعی فراغ بال و آزادی، کار نوشتن را انجام دادم.»

حتما بخوانید  عکس از صورت بدون آرایش آنجلینا جولی

در طرف دیگر ماجرا هم برد پیت اعتقاد دارد که این فیلم نگاهی عریان به معنای روابط در زندگی مشترک دارد. در تریلر منتشر شده از این فیلم پیت و جولی لحظه‌ای در کنار هم شاد و خرم تصویر شده‌اند و در صحنه‌ای دیگر دعوای آن‌ها نمایش داده می‌شود.

آنجلینا جولی به عنوان کارگردان این اثر سینمایی، شادی خود را از حضور برد پیت در این فیلم اعلام کرده است. برد پیت نیز حضور در «کنار دریا» را چالش‌برانگیز دانسته است. او در این باره گفته که این فیلم یکی از چالش‌برانگیزترین کارهایی است که تا کنون انجام داده‌ است.

اکران «کنار دریا» از ۱۳ نوامبر در سینماهای آمریکا آغاز خواهد شد.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید