آموزش روش تهیه نان تخم مرغ پاکتی

fo3932

  • یک صبحانه و یا شام کامل می تواند باشد نان تخم مرغ پاکتی مشاهده کنید در ادامه مطلب آموزش روش تهیه نان تخم مرغ پاکتی در این آشپزی به ۲ برش کلفت نان، به پهنای دو و نیم سانتی متر، نیاز دارید. می توانید از نان تست، نان آرد کامل و یا هر نان دیگری که به آن دسترسی دارید، استفاده کنید.


آموزش روش تهیه نان تخم مرغ پاکتی ، مواد لازم  :

عسل  به میزان لازم
ماست بدون چربی  ۴ قاشق غذاخوری
 پسته  ۲۰ عدد
 روغن زیتون به میزان لازم
تمشک تازه ۱۵۰ گرم
نان ۲ برش
پودر دارچین به میزان لازم
جوز هندی به میزان لازم
موز ۲ عدد کوچک
تخم مرغ ۲ عدد بزرگ

آموزش روش تهیه نان تخم مرغ پاکتی :
تخم مرغ، موز، نوک انگشت جوز هندی، دارچین و نمک را در مخلوط کن بریزید و تا یک دست شوند، هم بزنید. آن را در ظرفی بریزید و کنار بگذارید.

هر برش از نان را از سمت بزرگ تر آن شکاف دهید و آن را به حالت جیب باز کنید. با دست تا جایی که می توانید تمشک ها را در نان ها قرار دهید. مراقب باشید تا نان ها پاره نشوند. سپس نان ها را در ترکیب تخم مرغ قرار دهید تا تخم مرغ به خورد نان ها برود.

در این میان، در ماهیتابه ای نچسب روی حرارت متوسط رو به پایین، ۱ قاشق چای خوری روغن بریزید و آن را با حوله ی کاغذی در ماهیتابه بمالید. نیمی از ترکیب تخم مرغ را در ماهیتابه بریزید و یکی از نان های آغشته به ترکیب تخم مرغ را روی آن قرار دهید تا لایه ای پنکیک مانند زیر آن تشکیل شود. این کار را برای ترکیب تخم مرغ و نان باقیمانده تکرار کنید. آن ها را برای ۳ تا ۴ دقیقه تا طلایی شوند، از هر طرف بپزید.

حتما بخوانید  روش درست کردن یک شام سبک تابستان

نان های تخم مرغی را با ماست سرو کنید. بر روی آن ها کمی پسته خرد شده، پودر دارچین و مقداری عسل بریزید.

نکاتی آموزش روش تهیه نان تخم مرغ پاکتی :
به ۲ برش کلفت نان، به پهنای دو و نیم سانتی متر، نیاز دارید. می توانید از نان تست، نان آرد کامل و یا هر نان دیگری که به آن دسترسی دارید، استفاده کنید.

از موز رسیده استفاده کنید.
پسته ها را خرد کنید. در صورت تمایل ابتدا آن ها را تفت دهید.
می توانید به جای تمشک تازه از مربای تمشک نیز استفاده کنید.

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید