آشنایی با پونالو، ساحل شن های سیاه

در این بخش از سایت ماتیلدا آشنایی با پونالو، ساحل شن های سیاه را خواهیم داشت. امیدواریم برای دوستان گردشگر مفید باشد.

ساحل پونالو با نام “ساحل شن های سیاه ” ،یکی از زیباترین  و معروفترین سواحل سیاه رنگ بوده که شن و ماشه و سنگ های بازلت تشکیل شده است .

Punalu’u، ساحل شن های سیاه سواحلی زیبا و رویایی است.

پونالو که  نیز معروف است یکی از مشهورترین نمونه های سواحل سیاهرنگ می باشد که از شن و ماسه ‏های سنگ بازالت شکل گرفته است.

وقتی صحبت از ساحل های مختلف دنیا به میان می آید، شاید بسیاری از ما سواحلی با شن های روشن و سفید را تصور کنیم چرا ‏که بیشتر از ساحل های رنگی دیده ایم. اما بد نیست بدانید سواحلی وجود دارد که دارای شن و ماه سیاه رنگ هستند. بنابراین اگر دوست دارید در سفر ساحلی بعدیتان به یکی از سواحل سیاه رنگ دنیا بروید ‏می توانید ساحل پونالو را انتخاب کنید.

  hhi5141-pusu-beach

عکس های ساحل شن های سیاه

پونالو که با نام “ساحل شن های سیاه ” نیز معروف است یکی از مشهورترین نمونه های سواحل دارای شن های سیاه می باشد که از شن و ماسه ‏های سنگ بازالت شکل گرفته است که همراه با مواد مذاب به داخل اقیانوس رفته و وقتی که سرد می شدند به این شکل در آمده و ‏همراه با موج ها به ساحل آمده اند.

حتما بخوانید  تصاویری از تونل آکواریوم شگفت انگیز اصفهان

  آشنایی با پونالو، ساحل شن های سیاه

تصاویر ساحل  پونالو

این شن و ماسه های سیاه نه تنها ساحل پونالو را زیبا کرده است بلکه به آن جذابیت خاصی نیز ‏بخشیده است. در ساحل پونالو گونه های مختلفی از حیوانات خطرناک نیز وجود دارند که از نمونه های آن می توان به لاک پشت ‏دریایی سبز اشاره کرد که دیده شده کنار ساحل به روی این ماسه های سیاه می خزند. ‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏‏‏ ‏ ‏

  آشنایی با پونالو، ساحل شن های سیاه

ساحل سیاهرنگ پونالو

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید